“Skuffende dårlig.”

Jensens Boefhus Aalborg (Nytorv)
Få mat levert
Vurdert som nr. 137 av 274 Restauranter i Ålborg
Kjøkken: Grill
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Buffet, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 6. august 2020

Vi hadde gledet oss til en god biff, men ble skuffet, alle 4.
Først og fremst var det lenge å vente på å få bestilt, og deretter lang ventetid på å få maten. Det var vel like før vi reiste oss og gikk! Når maten først kom så stemte bare 3 av 4 bestillinger, men det ble til at vi tok alle 4 for å slippe å vente enda lenger.
Kjøttet var stort sett seigt, og det var lunkent. Lite grønnsaker. Det beste var vel potetene. Og det var ingen oppfølging fra servitøren.
Alt i alt det dårligste måltidet vi fikk i Danmark i løpet av den uken vi var der. Vi burde sagt fra, men dessverre er det ikke i vår natur å klage på maten. Det angret vi på etterpå.

Takk, JonMortenJ
Jensens-Bofhus, Markedsføring på Jensens Boefhus Aalborg (Nytorv), svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hej Høsten.

Jeg beklager at I oplevede en lang ventetid, samt at jeres mad ikke var som den skulle. Til trods for at det ikke ligger i jeres natur at klage over maden, vil dette altid være at fortrække, da vores personale vil gøre alt hvad de kan for at rette op på dette, og sørger for at I går fra vores restaurant med en god oplevelse.
Du er meget velkommen til at sende din anmeldelse, dato og restaurant samt det betalte beløb til info@jensens.com, så vil vi kigge ind i det.

Rigtig god dag ☀️De bedste hilsner, Anna/Jensens Bøfhus

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Dette er plassen for de med stor tolmodighet og veldig god tid.
Anbefales absolutt ikke for de som forventer å få det de har bestilt og som har uttolmodige barn med. Maten var god når vi fikk den, selv om vi ikke fikk det vi hadde bestilt.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Wenchehaaverstein

Hej Wenchehaaverstein.
Tak for din anmeldelse. Jeg beklager, at I oplevede en lang ventetid, og at I ikke fik serveret det I havde bestilt. Det er selvfølgelig en fejl fra vores side. Jeg er dog rigtig glad for at høre, at maden smagte, til trods for at det var det forkerte

Rigtig god dag ☀️De bedste hilsner, Anna/Jensens Bøfhus

Anmeldt 22. juli 2020

Bestilte tre retters. Tok 45 minutter før man fikk forretten som besto av reker, smør, brød og isbergsalat. Den får en karakter 4 av 6. Så får man middagen 25 minutter etter forretten. Biffen skulle være medium minus. Det var den. Men problemet var at den var kald og rett fra nordpolen. Hoho sier nissen. Fikk en ny etter 15 minutter(!!) startet greit, men fikk en annen saus. Første sausen var bearnesaus men fikk en ny med den nye biffen som jeg ikke vet hva var slags saus. Den nye biffen var bra i ene enden og startet med karakter 6 men etterhvert som man jobbet seg innover fikk den til slutt karakter minus 1 fordi den var så råd at den fikk bein å gå på. Nærmest så den krabbet tilbake til slakteriet og beitet. Kan vell med en ironisk vri si at Jennsens bøf høuse blir en Jennsens bløff hus i min smak. Når jeg klaget på biffen, kverrulerte servitøren og mente det ikke var rått. (se vedlagt bilde).

Nå sitter jeg her inn i det trettiende minutt og venter på deserten men det snør vell i Sahara før jeg får desserten.

Ikkeminst virker det som restauranten ikke tar covid restriksjonene på alvor.

Kort oppsummert: terminkast 1.

Takk, Munkenissen
Jensens-Bofhus, Markedsføring på Jensens Boefhus Aalborg (Nytorv), svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Hej Munkenissen.
Jeg beklager, at I oplevede i lang ventetid og at bøffen ikke var tilberedt som ønsket.
Du er meget velkommen til at sende din anmeldelse til info@jensens.com, hvor du oplyser dato, restaurant og CHK-nummeret fra din kvittering. Så kigger vi på det
De bedste hilsner, Anna/Jensens Bøfhus

Anmeldt 21. juli 2020

Vi var her 3 stykker ebstilte 2 biffer der det bare var biff potet og litt tilbehør. dårlig med saus og ble ikke kjempe mett selvom det var jo ikke bittesmå porsjoner. god service og grei personale og kokk som etter ønske endret på menyen og kunne velge å bytte ut noe og få det øldyppet det som ikke var øldyppet. koselig stemning ikke altfor lenge og vente. Deilig dessert og der var det hvertfall ikke små porsjoner (sofitis med jordbær/sjokolade)! Veldig hyggelig kveld!

Takk, matnammatinorge
Jensens-Bofhus, Markedsføring på Jensens Boefhus Aalborg (Nytorv), svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Hej Companion51910131449.
Tak for din anmeldelse. Vi har altid kartofler og sauce ad libitum, og der er derfor mulighed for at få fyldt op, hvis man kan spise mere end én portion Jeg er glad for at høre, at I ellers havde en god aften. De bedste hilsner, Anna/Jensens Bøfhus

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Jeg bestilte pepperbøf og min kjæreste bestilte entrecote. Felles for begge kjøttstykkene var at de opplevdes som veldig seige og det var vanskelig å tygge. Peppersausen var ikke så god og bøfen var rå og ikke mellomstekt. Vi spiser nok ikke her igjen dessverre på vår danmarkstur.

Takk, TerjeBerger
Jensens-Bofhus, Markedsføring på Jensens Boefhus Aalborg (Nytorv), svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Hej TerjeBerger.
Tak for din feedback. Hvis I besøger os en ande gang, er I meget velkommen til at fortælle tjeneren i restauranten, at bøffen ikke er stegt som ønsket. Så vil de lave den om God sommer ☀️Vh. Anna/Jensens Bøfhus

Reisende som så på Jensens Boefhus Aalborg (Nytorv), så også på

Har du vært i Jensens Boefhus Aalborg (Nytorv)? Del dine erfaringer!