“God mat til en uslåelig pris!”
Anmeldelse av Cafe Bord 1/ Bilka

Cafe Bord 1/ Bilka
Vurdert som nr. 136 av 281 Restauranter i Ålborg
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Buffet
Anmeldt 20. januar 2019

Dette var "value" som min sønn på ni pleier å si det. Han og undertegnede stakk innom Bistroen på Bilka for en matbit underveis i handleturen. Han bestilte burger og jeg bestilte schnitzel. Begge var godt fornøyd med valget uavhengig av hva det kostet, det smakte rett og slett godt. Og det er ganske bra gjort siden vi snakker om mat som blir hentet ut av varmebeholdere og lagt på fat nærmest etter samlebåndprinsippet. Og når man legger til prisen som er nesten uanstendig billig blir dette Tripadvisor-karakteren "Svært bra" med god margin.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Leif55

Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Helt grei stor Coop obs lignende senter med alt du kan komme på til hus, bil osv. Det tilbys god mat og mye å oppleve.

Takk, 979yasink
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Vi spiste luksusstjerneskudd her. Den bestod av to fiskefileter med tilbehør. Smaken var god, men ikke noe man husker lenge. Rekene var litt vasne og smakløse. Prisene var helt jevnt kafenivå for Aalborg.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Oeyvind L
Anmeldt 4. oktober 2017 via mobile enheter

Vi var innom på shopping, valgte å ta en matbit her. 7 voksne, 7 middagstallerkener, veldig bra mat til en veldig god pris!! Faktisk bedre mat enn på mange restauranter ellers, så dette anbefales!

Dato for besøk: september 2017
Takk, Synnøve F
Anmeldt 19. desember 2016 via mobile enheter

Bistroen inne på den store Bilka butikken. Grei variert mat. Servicen OK men litt rutinepreget. Maten OK men kanskje litt masseprodusert. Andebryst, ribbestek og skinkestek. Riskrem til dessert. Ble mett, men ikke et måltid å huske.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Fornebu

Reisende som så på Cafe Bord 1/ Bilka, så også på

Noerresundby, Ålborg
Ålborg, North Jutland

Har du vært i Cafe Bord 1/ Bilka? Del dine erfaringer!