“Hvor er hovmesteren ?”

Vurdert som nr. 60 av 658 Restauranter i Århus
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Midtbyen
Anmeldt 21. september 2021 via mobile enheter

Kjempegod pasta, men manglende oppmerksomhet fra servitørene, Her trengs en hovmester som har styring og oversikt over hvert enkelt bord.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Anne S

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Grei mat, ikke noe spesielt. Personalet var veldig sure, bare la menyen på bordet på bestikket(kjipt mtp corona) og sa ingenting.

Dato for besøk: august 2020
Takk, runarmuller
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Spiste middag med pizza og pasta her på denne restauranten som ligger ved kanalen midt i Aarhus. Opplevelsen helt ordinær.

1  Takk, 993gustavs
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Store og gode pizzaer. Pasta med tigerreker var også godt. Måtte be om brød til pastaen. Kostet ekstra.

Takk, bj_rnp757
Anmeldt 21. oktober 2019 via mobile enheter

Koselig restaurant. Vi var her å hadde nydelig pizza til lunsj. Det eneste som var negativt var at vi hadde med oss en voksen i reisefølget som har tatt slanke operasjon, og som ble nektet barnemeny. Det opplevde vi ikke ellers på restaurantene i Århus.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, ragneirens

Reisende som så på Restaurant Grappa, så også på

Århus, East Jutland
Århus, East Jutland

Har du vært i Restaurant Grappa? Del dine erfaringer!