Gratis avbestilling frem til 08.08.21
eDreamsUSD 134
CheapTicketsUSD 119
getaroom.comUSD 150
Anmeldt 20. juli 2020

Vi booket oss fra fredag-tirsdag hos Wakeup Aarhus hotell. Super sentralt, kjøpesenter vegg i vegg med hotellet. Kafer, bakeri rett vedsiden av.
Lite utvalg i frokosten (baguetter, litt pålegg, yoghurt/müsli) og KRISE på rydding av rommene. To dager kommer vi til ikke skiftet håndklær, ikke tømt søppel, ingen dopapir eller påfyll av håndsåpe. Selv om vi har informert resepsjonen om dette. Vi kommer ikke til å booke oss her neste gang. Rommene er også utrolig små.

Takk, Anitaceh
Niels Pallesen, Direktør på Wakeup Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Kære Anitaceh,

Mange tak for din tilbagemelding og din tid, det sætter vi meget pris på da vi altid arbejder på at blive bedre.

Vi beklager mange gange at I ikke fik skiftet de forskellig ting ud, efter i henvendte jer til receptionen. Dette skal selvfølgelig være i orden. For yderligere tiltag er du mere end velkommen til at sende os en mail på: recwaa@arp-hansen.dk

Vi håber på at kunne byde jer velkommen igen en anden god gang, for at bevise at dette ikke er vores standard.

Du ønskes en god dag.

Venlig hilsen
Ida

Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Siden vi skulle ha et sted bare for å sove, ble dette et bra sted til bra pris.
Lite rom, et stykke å gå til parkering og ikke inkl. frokost trekker ned. Men vi fant et spisested på kjøpesenter rett ved siden som hadde en stor frokost buffet til en god pris anbefaler den i stede for å betale ekstra for en enkel frokost på hotellet.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, 370lisae
Niels Pallesen, Direktør på Wakeup Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2020

Kære 370lisae,

Mange tak for din anmeldelse.

Vi er glade for at læse, at du har været tilfreds med vores pris og parkering under dit ophold samt vores centrale beliggenhed i Aarhus.

Vi ønsker dig en god dag og at vi kan byde dig velkommen igen.

Venlig hilsen,
Cristy, Wakeup Aarhus

Anmeldt 15. desember 2019

Veldig greit hotell sentralt i sentrum av byen, med gangavstand til det meste.... God frokost (mogenmat), rene og fine små rom og hyggelig betjening.
En fin gågate lige runt hjørnet, koselig pub (Peter Gift) rett over veien og bare 15 minutters gange til den utrolige Gamle by...
Hotellet og byen anbefales på det varmeste

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, perkrg
NielsP337, Gæsteansvarlig på Wakeup Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. desember 2019

Kære Perkrg,

Tak for din anmeldelse af Wakeup Aarhus.

Vi er rigtig glade for, at du havde et behageligt ophold hos os og kunne lide vores fine små rom samt centrale placering her i mit i Aarhus. Det glæder os, at du ønsker at anbefale os i fremtiden.

Du ønskes en rigtig dejlig mandag.

Med venlig hilsen

Sofie Kirkegaard
Front Office Supervisor.

Anmeldt 28. juli 2019

Et hotekl med sentral beliggenhet i sentrum av Århus. Air condition på rommet var nydelig og helt avgjørende for vårt valg av hotell.. Godt lydisolerte rom som holdt ute støy fra gaten. Parkering like i nærheten. Anbefales

Dato for oppholdet: juli 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, aberg118409
NielsP337, Gæsteansvarlig på Wakeup Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2019

Kære aberg118409

Tusinde tak for din tilbagemelding og din tid, det sætter vi pris på.

Vi er glade for at læse at I havde et godt ophold hos os, og ser frem til at byde jer velkommen igen en anden god gang.

Du ønskes en skøn dag.

Venlig hilsen
Ida

Anmeldt 24. juni 2019

Dårlig renhold i dusj. Harde senger og dårlige puter. God frokost, men veldig dårlig utvalg av pålegg og mat. Ligger bra sentralt, men for høy pris med tanke på kvaliteten. Noen fikk oppholdet billigere da de bestilte rom via automaten som var på hotellet. Vi andre som bestilte via resepsjonene fikk det 200 kr dyrere.

Dato for oppholdet: juni 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Freedom37052534369
NielsP337, Receptionist på Wakeup Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2019

Hej,

Tak for at tage dig tid til at lave en anmeldelse.
Vi er kede af at høre, du ikke fandt dit ophold fuldt ud tilfredsstillende.
Vi går tjekker selvfølgelig op på din feedback.
Til en anden gang kan du altid kontakte vores 24-timers reception med spørgsmål, eller hvis der er noget, du synes trænger til forbedring. Vi vil hellere end gerne hjælpe med hvad end det måtte være.

Kan du have en dejlig dag.

Mvh Martin, Wakeup Aarhus