“Smaksopplevelser på rekke og rad”
Anmeldelse av Aarhus Street Food

Aarhus Street Food
Vurdert som nr. 1 av 27 Smått og godt i Århus
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Anbefaler virkelig Århus streetfood. Her finner du utrolig mangfold av smak i mat og drikke til en rimelig penge.

Takk, Arnfinn50

Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Flere gode spisesteder for alle, variert og god mat. Vi var en vennegjeng på fem og vi var her i flere timer og koste oss med masse mat og forskjellig øl.
God stemning her, passer også for barnefamilier.

Takk, carinamaarud
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Ett utrolig kult sted med mye god mat og drikke, her er det mye mat å velge for alle. Vi testet litt forskjellig og alt vi spiste var utrolig godt. Kjekt at alle boder har en rett til 50,- dkr.
Anbefales om du bare vil kose deg med flere småretter

Takk, 61kentr
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Vi dro innom her på en anbefaling.
Her har de mange forskjellige retter til en billig penge. Drikke er også billig.
Sitter ute i sjarmerende omgivelser. Litt høy hippsterfaktor men meget koselig.
Er du i byen må du ta turen innom.
Anbefales på det sterkeste.

1  Takk, eivindy334
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Alle bør finne en matrett som frister i denne gamle hallen med street food- boder. Maten kan nytes ved langbord inne i hallen eller utenfor. Drikkevarer kjøpes i egne boder, så regn med litt køståing om kvelden. Rundt kl 20 kan det fort begynne å bli tomt for mat. Fullt mulig å bli mett for ca 60 danske kroner.

Takk, janne167

Reisende som så på Aarhus Street Food, så også på

Århus, East Jutland

Har du vært i Aarhus Street Food? Del dine erfaringer!