“Ypperlig service”

Vurdert som nr. 25 av 671 Restauranter i Århus
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Midtbyen
Anmeldt 28. oktober 2018

En stappfull restaurant en lørdag kveld klarte allikevel å servere god mat til alle fire uten for lang ventetid. Her er det nødvendig å bestille bord! God, dansk husmannskost på menyen. Vi spiste ulike fiskeretter, og alt smakte veldig godt, men vi savnet mer grønnsaker til rødspetten enn tre asparges. En liten nedtur for en av oss som skulle ha ost til dessert. Det viste seg å være en brødskive med flere osteskiver uten særpreg. Snedig avslutning på måltidet. Banansplitten var ingen skuffelse. Den var kjempegod! Veldig hyggelig servitør.

1  Takk, BrittB310

Anmeldt 1. oktober 2018

Vi besøkte den kjente Raadhuus Kafeen i september.
Den har nok blitt litt for kjent, for her var det hektisk og trangt.
En slik plass blir ofte overbefolket av turister som må prøve stedet Det går ofte ut over kvaliteten på maten. Hverken rødspetten eller grillet laks med spinatsaus var gode.
Med så mange mennesker må det hurtig på kjøkkenet. For Hurtig ! Det går utover kvaliteten. Ellers gjorde betjeningen sitt beste . God service !
Men jeg tror ikke vi kommer hit igjen til dette overfylte stedet.

Takk, Olav_10
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

En restaurant med særpreg!! Var der to ganger på tre dager. Maten er ekstremt god med rikelige porsjoner. Ikke er det dyrt heller. Betjeningen er effektive og hyggelige. Vi kommer garantert tilbake!

3  Takk, ADalen
Anmeldt 8. august 2018

Klassisk kafe med meget god mat. Vi spiste sild, spetta, flesk stek, ost osv. Meget høy kvalitet og veldig godt. Det ble servert i tre deler. Noe dyr på vin men må man så må man.
Kommer tilbake neste gang. Har ikke reist til Danmark for å spise pizza, tapas osv.

2  Takk, ivartina
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Trivelig dansk kafé med alt av sild, smørrebrød, hakkebøf, rødspette osv. Generøse porsjoner og god mat og drikke.

2  Takk, janne167

Reisende som så på Raadhuus Kafeen, så også på

Århus, East Jutland

Har du vært i Raadhuus Kafeen? Del dine erfaringer!