“Deilig dansk mat og stemning”
Anmeldelse av Raadhuus Kafeen

Raadhuus Kafeen
Vurdert som nr. 25 av 633 Restauranter i Århus
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Midtbyen
Anmeldt 11. desember 2018

Favoritt med deilig, dansk mat, god stemning og hyggelig betjening. Førjulstiden med juleanretningene/julefrokost er en matmessig og stemningsmessig opplevelse. Også de tradisjonelle danske retter er på plass og vel verd et besøk, hvor kalvelever er en favoritt.

2  Takk, Kikk53

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Utrolig bra restaurant i Århus som jeg har besøkt mange ganger i året over lang tid. Tradisjonell dansk mat i klassisk utførelse. Anbefaler snitzel, stjerneskudd og stekt flesk. Fantastisk atmosfære.

Dato for besøk: august 2018
3  Takk, christiank562
Anmeldt 28. oktober 2018

En stappfull restaurant en lørdag kveld klarte allikevel å servere god mat til alle fire uten for lang ventetid. Her er det nødvendig å bestille bord! God, dansk husmannskost på menyen. Vi spiste ulike fiskeretter, og alt smakte veldig godt, men vi savnet mer grønnsaker til rødspetten enn tre asparges. En liten nedtur for en av oss som skulle ha ost til dessert. Det viste seg å være en brødskive med flere osteskiver uten særpreg. Snedig avslutning på måltidet. Banansplitten var ingen skuffelse. Den var kjempegod! Veldig hyggelig servitør.

1  Takk, BrittB310
Anmeldt 1. oktober 2018

Vi besøkte den kjente Raadhuus Kafeen i september.
Den har nok blitt litt for kjent, for her var det hektisk og trangt.
En slik plass blir ofte overbefolket av turister som må prøve stedet Det går ofte ut over kvaliteten på maten. Hverken rødspetten eller grillet laks med spinatsaus var gode.
Med så mange mennesker må det hurtig på kjøkkenet. For Hurtig ! Det går utover kvaliteten. Ellers gjorde betjeningen sitt beste . God service !
Men jeg tror ikke vi kommer hit igjen til dette overfylte stedet.

Takk, Olav_10
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

En restaurant med særpreg!! Var der to ganger på tre dager. Maten er ekstremt god med rikelige porsjoner. Ikke er det dyrt heller. Betjeningen er effektive og hyggelige. Vi kommer garantert tilbake!

Dato for besøk: august 2018
3  Takk, ADalen

Reisende som så på Raadhuus Kafeen, så også på

Århus, East Jutland

Har du vært i Raadhuus Kafeen? Del dine erfaringer!