2 personer ser på dette hotellet
Vio.comUSD 143
Orbitz.comUSD 143
Agoda.comUSD 143
Anmeldt 26. juli 2022 via mobile enheter

Reisefølge på 10 med barn og voksne i tre forskjellige rom. Familierommene var virkelig fine og alle rommene bar preg av å være nylig oppusset. 2 av 3 rom hadde ventilasjon, men det var ikke spesielt varmt ute så det gikk bra. Vi var der to netter.

Hotellet var rent og ryddig med god frokost.

Sentralt beliggenhet i sentrum ved siden av jernbanestasjonen, men likevel ikke plaget av lyd derfra.

Dato for oppholdet: juli 2022
1  Takk, sindrevno
Rasmus Nørgaard, General Manager på Hotel Oasia Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2022

Kære Sindrevno
Mange tak for den flotte anmeldelse efter besøget hos os på Oasia.
Jeg er glad for at læse at I nød opholdet, og vi håber at se jer igen en anden god gang.
Rigti god sommer!

Anmeldt 19. juli 2022 via mobile enheter

Utrolig flott hotell med de hyggeligste ansatte som virkelig ønsker at du har et fantastisk opphold. Stor flott suite med to rom med store og gode senger, perfekt for en familie med barn. Rommet var helt stille og rolig, absolutt ingen støy selv med åpne vinduer. Frokosten var nydelig med hjemmelaget og økologisk mat. Praktisk med parkering i bakgård.

Dato for oppholdet: juli 2022
Takk, Jean80644
Rasmus Nørgaard, General Manager på Hotel Oasia Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2022

Kære Jean
Tusind tak for denne flotte anmeldelse. Herligt at læse at I har nydt at være hos os på Oasia.
Ønsker jer en fortsat god sommer!

Anmeldt 17. april 2022 via mobile enheter

Et hotell som etter min mening viser dansk design og hospitalitet sv idag, på sitt beste. Materialer og løsninger som er gjennomtenkt. God arealeffektivitet. Veldig hyggelig betjening. Utsøkt frokost (morgenmat). Vårt rom lå med vinduer mot jernbanen, men det var uproblematisk å sove med et vindu åpent.

Dato for oppholdet: april 2022
1  Takk, Zelandmark
Rasmus Nørgaard, General Manager på Hotel Oasia Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. april 2022

Kære Zelandmark
Mange tak for din fine feedback efter jeres besøg hos os.
Dejligt at læse at I har sat pris på vores faciliteter og at I har nydt opholdet.
Håber vi ses igen en anden god gang.
Rigtig god dag.

General Manager

Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Vi overnattet her med vår lille baby på 4,5 mnd. Resepsjonenisten var meget hyggelig og hjelpsomme. Vi fikk et stort rom som ga plass til alt som følger med å ha baby med på tur. Så dette var bra!

Det er også bra at det er parkeringsplass.

Frokosten var god med et greit utvalg. Begge gangene jeg skulle ha kaffe fra tappekanna var den tom. Men det var kaffimaskin, så det ble kaffe på meg uansett.

Beliggenheten er sentralt. Vi kunne gå på kort avstand til Aros, Den Gamle By, Væksthusene, handlegata og generelt sentrum.

Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, mathiassen89
Rasmus_Norgaard, Direktør på Hotel Oasia Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2019

Kære 859fredrikm

Mange tak for din hyggelige tilbagemelding efter jeres besøg hos os på Hotel Oasia.

Jeg glæder mig stort over at læse de mange rosende punkter som du beskriver fra jeres ophold.

Håber at vi får mulighed for at byde jer velkommen tilbage til os en anden god gang.

Mange hilsner

General Manger

Anmeldt 23. juni 2019

Rent og hyggelig hotell med sentral beliggenhet. Fint at hotellet hadde egen parkering. Kommer gjerne tilbake. Hyggelig betjening. Frokosten kunne vært mer variert med fler alternativ for vegetarkost.

Dato for oppholdet: juni 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Dreamer36438954585