“Løp og spis. Fantastisk. Deilig”
Anmeldelse av Landcafé Aarhus

Landcafé Aarhus
Vurdert som nr. 44 av 634 Restauranter i Århus
Omgivelser: Midtbyen
Omgivelser: Midtbyen
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Løp og spis. Fantastisk. Deilig vegetarisk salat, aldri spist bedre salat. I tillegg var smørbrødet med frikadeller veldig godt og veldig danskt.

Dato for besøk: august 2020
Takk, heidikJ8012IU

Anmeldt 15. september 2019 via mobile enheter

Populært og stilig sted, midt i sentrum. Typisk dansk. De lekreste og deiligste smørrebrød - bedre lunsj blir det ikke!

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, 468rikker
Anmeldt 13. september 2019 via mobile enheter

Nydelig mat og god og fantastisk service for stor komplisert gruppe med sære behov. Kan varmt anbefales til en rimelig pris.

Dato for besøk: september 2019
Takk, monicai499
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Inne i en bakgård ligger en litt bortgjemt perle av et spisested. Vi bestilte sandwich med kylling og bacon, og fikk servert en nydelig anrettet sandwich med frisk, god salat til. En fryd både for øye og gane - anbefales!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, ovheims
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Her fikk vi vår beste mat i byen. Gode råvarer som ble tatt godt vare på og presentert på fantastisk vis, en åpenbaring for både syn og smak.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Jackofalltrades2040

Reisende som så på Landcafé Aarhus, så også på

Århus, East Jutland

Har du vært i Landcafé Aarhus? Del dine erfaringer!