“Fantastisk ”

Vurdert som nr. 6 av 671 Restauranter i Århus
Omgivelser: Midtbyen
Omgivelser: Midtbyen
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat i gode omgivelser. God service og hyggelig betjening. Anbefales . Vi hadde en 10-retters meny med anbefalte vintyper til.

Takk, 473helleg

Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde 13 retter med tilhørende vinpakke sammen med min kone.
3 spennende starters 3 kalde 6 varme og en utsøkt dessert.
Vinen var godt balansert mot rettene.
Alt servert av kyndig og hyggelig personalet.
2 av varmrettene var nok mere ment for å mette en de var spennende. Noe som kanskje ikke er nødvendig, for det er uansett mer en nok mat.
Totalt en kjempe aften med utrolig mye for pengene.
Kommer tilbake.

Takk, jonnrobertt
Anmeldt 13. august 2018

Vi bestilte en 10 retters. Maten ble servert på "tapasvis", vi delte de rettene som vi fikk. Veldig mye bra og god vin til rettene. Anbefales!

Dato for besøk: august 2018
Takk, 718mathildeg
Nikolaj L, Gæsteansvarlig på Basso Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2018

Hej Mathilde,

Tusinde tak for besøget og den fine anmeldelse!
Vi er glade for at I havde en god aften på Basso :)

Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Vi valgte 10-rettersmenyen med en godt tilpasset vin-pakke. Maten ble servert i fire omganger, presentert og forklart av en høflig og vennlig ansatt. De 10 små rettene var lekkert presentert, og smakte svært godt og variert. God bruk av råvarer og fine farger og smaker.
Vi undret oss over hvorfor det ikke var flere gjester i lokalet. Kanskje fordi det var onsdag? Eller kanskje fordi det var semifinale i VM i fotball??
Vi var uansett svært godt fornøyde. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, AnnTveiten
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Det virket i starten som om vi ville gå sultne fra bordet, men skjønte etter 8 av 10 retter at det nok skulle lykkes likevel.
10 forskjellige retter med veldig mange smagstester.
Absolutt i toppen av listen min!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, FFFredrikstad

Reisende som så på Basso Aarhus, så også på

Århus, East Jutland

Århus, East Jutland

Har du vært i Basso Aarhus? Del dine erfaringer!