“God mat, supert personalet og behagelig besøk”
Anmeldelse av Basso Aarhus

Basso Aarhus
Vurdert som nr. 5 av 660 Restauranter i Århus
Omgivelser: Midtbyen
Omgivelser: Midtbyen
Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Bare utrolig bra! Atmosfære og personalet var behagelig. Maten var helt super god og morsomt med 10, eller 13 retter. Gode størrelser. Skal prøve ut denne i Oslo også

Dato for besøk: september 2021
Takk, K1981VDcharlottel

Anmeldt 4. november 2019 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig sted. Kan absolutt anbefales for de aller fleste. Vi kommer alltid tilbake hit!

Dato for besøk: november 2019
Takk, 57geirh
Anmeldt 5. oktober 2019 via mobile enheter

Jeg vil innlede med å si at dette stedet anbefales!

Vi hadde bestilt bord en uke før vi besøkte restauranten. Bookingen gikk greit og vi fikk bekreftelse på at alt var OK. Dagen før fikk vi en hyggelig påminnelse om reservasjonen. Stedet har bord i første etasje, hvor det er vinduer ut mot gaten, samt at de har mange bord i kjelleren. Der er det ikke vinduer, men lokalene fungerer veldig greit. Betjeningen er meget hyggelig, og de yter god service. Skulle det være noe å utsette måtte det være at det tok noe tid fra vi ble plassert ved bordet til servitøren kom. Vi valgte en tiretters meny med vinpakke. Den var meget smakfull og det er mer enn nok mat. Kjøttet i den ene retten var dessverre ikke så mørt, men da servitøren ble gjort oppmerksom på dette fikk vi en umiddelbar unnskyldning og beskjed om at vi fikk 20 % på maten. Vi ble tilbudt nytt kjøtt, men da var vi for mette. Alt i alt en meget hyggelig kveld med meget god mat og drikke - anbefales!

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, WikeM
Anmeldt 16. juli 2019

Opplevelsen med social eating er rått! Anbefaler menyen der kokkene velger retter for deg. Hyggelige servitører og helt sinnsykt lav pris for den kvaliteten man får på maten! Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Gukki92
Anmeldt 14. juli 2019

God mat , god vin og hyggelig betjening, fint lokale.
Når ikke helt opp på topp nivå. Savner litt info om
viner når man velger vinpakke.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Jonny R

Reisende som så på Basso Aarhus, så også på

Århus, East Jutland

Har du vært i Basso Aarhus? Del dine erfaringer!