“God mat og god service”
Anmeldelse av Klokken Aarhus

Klokken Aarhus
Vurdert som nr. 14 av 660 Restauranter i Århus
Omgivelser: Midtbyen
Omgivelser: Midtbyen
Anmeldt 15. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og superb service. Er du glad i smaker så tar du Klokkens menu. Servitørene følger med og gir deg det trenger gelé tiden. Blide er de også.

Dato for besøk: september 2021
Takk, kjetilbertels

Anmeldt 27. januar 2020

Klokken er et meget hyggelig sted. Servicen er helt topp. Blide, hyggelige og proffe servitører. Smørbrødene er super gode. Godt utvalg i øl, og selvproduserte snaps.

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, _rnulfk2015
Anmeldt 15. september 2019 via mobile enheter

Service var upåklagelig profesjonell, og maten god. Lokalene er innbydende. Stedet passer best for dem som ønsker tradisjonell dansk mat. Antall retter er begrenset, og det var vanskelig å få øye på noe vegetarisk alternativ (i rettferdighetens navn, så spurte vi heller ikke etter dette). I 2019 tror jeg likevel det vil være fornuftig å tilby et slikt alternativ i menyen.

Takk, Halvor58
Anmeldt 14. september 2019 via mobile enheter

Vi var en gjeng godt voksne jenter som inntok en veldig middag. Vi prøvde mange retter og alle var gode. God stemning, fin service og syngende personale.

Takk, monicai499
Anmeldt 10. september 2019

Veldig god mat, nærmest perfekt. Hyggelig og gode lokaler med en betjening som var godt over gjennomsnittet hyggelig og serviceinstilte.
Vi var 10 krevende menn fra Norge som fikk en veldig hyggelig og morsom kveld på Klokken.
Anbefales på det sterkeste.

Takk, LarsE303

Reisende som så på Klokken Aarhus, så også på

Århus, East Jutland
Århus, East Jutland

Har du vært i Klokken Aarhus? Del dine erfaringer!