“Meget hyggelig middag.”

God for: Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Midtbyen
Anmeldt 29. august 2021

Enkel bordbestilling via app. Herlig og varm betjening som tok vare på oss fra vi ankom. Mat og tilhørende drikke var godt tilpasset og smakte aldeles nydelig. Her skal vi tilbake

Takk, 901oles

Anmeldt 21. oktober 2019 via mobile enheter

Nydelig mat, koselig betjening. Første gang vi besøker denne restauranten, men kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, ragneirens
Anmeldt 20. april 2019 via mobile enheter

Hyggelig stemning. God service. Maten ikke så spennende men likevel god for prisen. Vinmeny superbra og absolut verdt prisen. Kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: april 2019
Takk, RonaKav
Anmeldt 18. februar 2019

Jeg spiste på Den Rustikke med min kæreste og var helt ok fornøyd med maten.

Til forrett fikk jeg tortilla med salat og kylling, men det smakte så og si ingen ting, kyllingen var nesten ikke krydret og dressingen smakte bare rømme. Kjæresten min fikk en løksuppe med brød. Brødet var kjempegodt, men løksuppen smakte veldig konsentrert av buljong og soya, og ikke så mye av karamelsiert løk.

Til hovedrett fikk jeg dagens fisk med muslingskum og en grønnsakskake/potetkake ved siden av. Retten var fint anrettet, men porsjonen og smaken var gjennomsnittlig.
Kjæresten min fikk medium stekt ribeye stake med potetmoskake. Den var perfekt stekt og veldig smakfull!

Til dessert fikk vi Massarin kake med sorbet, den var kjempegod, og veldig fint anrettet.

Totalt var begge forrettene veldig skuffende på smak, fisken var helt gjennomsnittlig, mens ribeye steaken og desserten var kjempegod! Det trekker litt ned at man må bestille trerettert (Vi kunne velge mellom to forretter, tre hovedretter og tre desserter), og at ribeye hovedretten kostet 100kr ekstra, og den ene desserten (som vi ikke valgte) kostet 30 kr ekstra.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, millemeinaNO
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig mat! Gode råvarer og spennende smaker. Hyggelig og effektiv betjening! Koselig å sitte på uteserveringen!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Extraordinary62757

Reisende som så på Den Rustikke, så også på

Århus, East Jutland

Har du vært i Den Rustikke? Del dine erfaringer!