Expedia.comUSD 200
Official HotelUSD 200
eDreamsUSD 200
CheapTicketsUSD 200
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Meget god beliggenhet i forhold til sentrum. Grei frokost. Burde hatt aircondition fordi det var ekstremt varmt. Heisen til parkeringsplassen oppå taket er ikke noe for deg som har heisskrekk ;) Det er den værste heisopplevelsen jeg har hatt hvor man må ta heisen en og en fordi den er så liten. Noe man også må merke seg er at man ikke kan betale med kort så husk å ta ut DKK.

Takk, josefineleirvik
Tine Sørensen, General Manager på Hotel Atlantic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2020

Mange tak fordi du gav dig tid til at lave en anmeldelse af vores hotel - det betyder rigtig meget for os.
Vi tager alle kommentarer med og arbejder hårdt på at finde brugbare løsninger.
Igen siger vi stort tak for besøget og vil glæde os til at byde jer velkommen igen på Hotel Atlantic.
Mange hilsner fra
Team Atlantic

Anmeldt 1 uke siden

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldt 1. september 2021

Romtips: Harbour view and high floor for the best view
Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldt 9. juni 2021