Vio.com
ScandicHotels.comUSD 196
EtripUSD 234
Anmeldt 19. august 2018

Flott hotell midt i sentrum. Enkel parkering i kjelleren, hyggelig betjening, stilig rom med dansk design og deilig frokost. Fra rommet oppdaget vi utsikten mot Salling Roof Top, slik at også fikk oppleve den med drinker, utsikt mot AROS og glassgulvet over gågaten.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, marteweenvelken2018
Nina_Carlslund, General Manager på Scandic Aarhus City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Tusind tak for jeres tilbagemelding- herligt at I opdagede vores nabo , der har fin tagterreasse! Vi håber at se jer her igen.
Med venlig hilsen Scandic Aarhus City

Anmeldt 17. august 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 13. august 2018

Perfekt beliggenhet i byen i forhold til shopping, mat, kunst og kultur. Fine mennesker på jobb, rent og pent, deilig frokost og dyktige mennesker. Lett å finne frem til og kjekt med parkering i underetasjen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, VeronicaNor
Nina_Carlslund, General Manager på Scandic Aarhus City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2018

Tusind tak - det var hyggelig læsning!

Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Bodde her sammen med en kompis. Flotte rom med gode senger. Rent og fint. Dessverre var såpe beholderne tomme. Hyggelige ansatte i resepsjonen. Veldig god frokost med mye å velge i. Hotellet ligger sentralt og det er lite støy fra utsiden

Takk, 61kentr
Nina_Carlslund, General Manager på Scandic Aarhus City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2018

Tusind tak for feedback - det er hyggelig læsning. Og tak for kommentaren og tomme sæbebeholdere , det følger vi op på og skifter løbende og vi beklager meget at vi ikke har levet op til vores standard og rutine på jeres værelse.

Vi håber at se jer her igen.

Med venlig hilsen
Scandic Aarhus City

Anmeldt 4. august 2018

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Nina_Carlslund, General Manager på Scandic Aarhus City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2018