Anmeldt 21. april 2019

Vi har bodd på dette hotellet flere ganger, og anbefalt det til andre. Beliggenheten er super med tanke på shopping og spisemuligheter. Men denne gangen ble vi meget skuffet. Flere av de ansatte i resepsjonen hilste knapt og virket småsure. Når vi fikk rommet viste det seg at avfallsdunken på badet var full av den forrige gjestens avfall, og det lå masse hår i dusjen. Dette var ikke det verste; en ansatt i frokosten (mest sannsynlig frokostansvarlig) kjeftet høylytt og lenge på mor min og jeg pga. at vi hadde forsynt oss med to bananer. Han påpekte på en meget ufin måte at bananene var ment for å spises i frokostrommet og at det ikke var lov å ta med seg bananer. Jeg sa at det var til mine tvillinggutter som knapt hadde spist noe frokost. Da svarte han at han hadde «halvtress» barn selv og at alle kunne ikke ta bananer med til barna. Han hadde tross alt 300 frokostgjester! Han snakket til oss som om vi var kriminelle, og det over to bananer! Der var ingen skilt som informerte om at frukt måtte spises i frokostrommet... Jeg gav beskjed til en hyggelig dame i resepsjonen, og ba om å få tilbakemelding. Det venter jeg fremdeles på... Heldigvis var de to andre mennene i frokostavdelingen veldig serviceinnstilte og hyggelige.

1  Takk, Melkesjokolade
Nina_Carlslund, General Manager på Scandic Aarhus City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. april 2019

Mange tak for jeres tilbagemelding. Vi er meget jkede af at se at I ikke har følt jer godt nok behandlede i vores restaurant , det er slet ikke vores ønske eller vores standard og vi forsikrer jer om at vi følger op på det med vores ellers meget vellidte og superdygtige morgentjenere. Vi beklager mange gange!

Anmeldt 11. april 2019 via mobile enheter

Kjempe flott beliggenhet, rett ved gågaten og sentrum, parkering i kjelleren om man kommer med bil er en stor pluss for min del, frokosten var god med stort utvalg, spesielt mange forskjellige frokost blandinger, rommet vi hadde var stort og rent.

Takk, OddRichard
Nina_Carlslund, General Manager på Scandic Aarhus City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. april 2019

Tusind tak for jeres tilbagemelding!

Anmeldt 9. april 2019 via mobile enheter

Har bodd på Scandic city før og hatt et godt opphold. Men dessverre mitt siste opphold var bra på alle måter bortsett i fra støy i fra kjøkken/bar/ resepsjons området til ca kl 23 om kvelden, og støyen startet på igjen ca kl 06:00 lørdag morgen. Ble dårlig med søvn den natta. Vil nok se meg om etter et annet hotell neste gang.

Reisetype: Reiste alene
Takk, oddk_res2015

Det er vi vældig kede af at høre - det burde jo slet ikke være noget man kan høre på nogle af vores rum? Kan vi få dig til at tage kontakt til os direkte på hotellet, så vi kan få opklaret , hvad der er problemet?
Mange hilsner Scandic Aarhus City

Anmeldt 22. mars 2019

Dato for oppholdet: mars 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Nina_Carlslund, General Manager på Scandic Aarhus City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mars 2019

Anmeldt 16. mars 2019

Dato for oppholdet: mars 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Nina_Carlslund, General Manager på Scandic Aarhus City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mars 2019