Scandic Hotels
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Nina Carlslund, General ManagerScandic Aarhus City, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 3. aug. 2020
Kære rejsende,

Mange tak for din grundige feedback -som ikke desto mindre er dybt beklagelig! Det er slet ikke i orden at vores senge er så ringe ! Der er ingen undskyldning for det og vi følger op på det og beklager mange gange at I skulle opleve det!
kr 2 390
4.8 km fra Scandic Aarhus City
Gratis parkering
Se flere hoteller i Århus
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte hotellet midt under korona-krisen sommeren 2020.
Hotellet ligger utmerket til i sentrum og sentrale attraksjoner er innen gangavstand. Rommene har god skandinavisk standard, renholdet fremstår OK og det hele er som forventet på et kjedehotell i Danmark.

Likevel to alvorlige ankepunkter:

Innsjekking tok nærmere en halvtime. Svært underbemannet resepsjon og det fremstod også som resepsjonen hadde store utfordringer med å håndtere gjesters forventninger - basert på reaksjonene foran oss i køen reagerte på servicen de opplevde.

Det aller verste var likevel frokosten. Vi bodde der to netter og første dag ble gjestene spredt over to etasjer og innenfor definerte tidsrom. Det fungerte utmerket.

Dag to var imidlertid alt om smittevern glemt. Bare halvparten av frokostarealet ble benyttet med køer og folk tett i tett som resultat. Opplevelsen var svært lite betryggende og henvendelser til personalet ga ingen resultater.

For oss fremstod det åpenbart at hotellet ofret smittevern til fordel for kostnader. Uansvarlig og uakseptabelt!

For øvrig: relativt dyrt - selv med kampanjetilbud via Scandic Friends.

Takk, trondm2018
Nina Carlslund, General Manager på Scandic Aarhus City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Mange tak for feedback. Vi tilpasser vores bemanding og områder hvor morgenbuffeten serveres hver eneste dag efter antallet af gæster i huset og du har ret vi fik fejlvurderet den ene dag under jeres ophold, hvilket vi beklager meget. Vi tager smittefare, værnemidler og afstandskrav meget seriøst og prioriterer naturligvis sikkerheden omkring dette meget højere end evt merindtægt.
Vi har rigtigt mange in-check hver dag i øjeblikket og vores reception er bemandet med 2-3 receptionister, som skal svare på mange spørgsmål og informere vores gæster om mange ting. Vi gør vores ypperste for at alle gæster blive budt varmt velkommen og er kede af, hvis i ikke oplevede det sådan.

Vi håber vi en anden gang kan byde jer velkommen hos os. God Sommer

Anmeldt 2. september 2019

Hotellet ligger veldig sentralt, midt i byen. Det tar kun noen få minutter å gå ned til kanalen der uteliv med kafeer og restauranter befinner seg. Nærmeste Shopping senter Sylling ligger rett over gaten. Hotellet har god standard, greie rom og god frokost. Personalet er meget service vennlige. Kommer gjerne igjen her.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 15hegea
Nina_Carlslund, General Manager på Scandic Aarhus City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2019

Tusind tak for den fine tilbagemelding - vi vil glæde os til at se jer her igen!

Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Bra hotell, hipp innredning og god service - men ingen aircondition på rom, svært dårlig rengjøring og null bacon til frokost. Ok pris og god utsikt fra junior suite i femte etasje. Helt ok, alt i alt.

1  Takk, Jens252510
Nina_Carlslund, General Manager på Scandic Aarhus City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2019

Mange tak for jeres feedback!

Anmeldt 26. juli 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Nina_Carlslund, General Manager på Scandic Aarhus City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2019

Anmeldt 23. juli 2019

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Nina_Carlslund, General Manager på Scandic Aarhus City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2019