“Fantastisk opplevelse”

Kjøkken: Amerikansk, Steakhouse, Dansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde booket bord og vi ble veldig godt mottatt da vi kom, servitøren var super serviceinnstilt og ga oss gode svar på menyen. Vi spiste en perfekt laget biff som smeltet på tungen og fikk servert en veldig god rødvin som servitøren anbefalte! Dette var en magisk opplevelse og kan anbefales på det sterkeste.

Takk, Ja-Wisth

Anmeldt 29. november 2018

Hadde en LInguin med tigerreker til forrett, meget gode råvarer, nydelig saus, veldig bra servert. Til hovedrett hadde jeg en dry aged rib eye, veldig god smak, saftig. Til forretten valgte jeg husets pilsner, et godt valg, og til hovedretten ble jeg anbefalt en Merlot fra Sør-Afrika også den smakte fortreffelig. En sjokolade kake med passion fruit sorbet avsluttet et perfekt måltid og port vinen ved siden av gjorde ikke skam på noen. Svært service minded kelnere som også kom med vinanbefalinger som var innertiere. Godt fornøyd selv om jeg foretrekker sjømat

Dato for besøk: desember 2017
Takk, F4954WCjohna
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Vi hadde lyst på en god biff og endte da opp her. Valget blei en dry age entrecôte. Biffen var nydelig tilberedt og hadde en fantastisk god smak. Nydelig bearnaise saus. Hyggelig servitører som valgte en god vin til retten.
Vi spiste en hvitsjokolade pannacotta med rabarbra og crumble. En nydelig dessert, men den blei dessverre alt for søt.
Vil du ha en god biff kan jeg anbefale dette stedet

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 61kentr
Anmeldt 14. mai 2018 via mobile enheter

Vi var 7 menn som spiste her på søndag kveld. Hadde booket bord og alt var klart da vi ankom. Hyggelig servitør som hadde god greie på mat og vin. Spiste tiger reker til forrett. Ypperlig smak og en spennende vri med cashevnøtter som en ekstra smaksopplevelse. Til hovedrett ble det Amerikansk ribey steak med potetmos, Cesarsalat og peppersaus. Perfekt medium + biff med fantastisk god smak. Avsluttet kvelden med is og dessertvin som var en nydelig kombinasjon. Mash ble et av mange høydepunkter på vår tur når det gjelder mat i Århus.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, nordhagen
Anmeldt 7. desember 2017

Vi var fire personer som skulle ha en biffaften, vi fikk raskt mulighet for å bestille noe å drikke før maten. Servitøren var oppmerksom og høflig tilstede hele kvelden. Vi startet med forretter, 2xtunfisktartar, 1 tartar og 1 foie grasterrine, terrinen smakte godt men kunne sikkert vært noe mer temperert, tartaren kunne vært litt mer spennende i smaken men så veldig fin ut, tunfisken så også helt super ut og hadde en sterk og god dressing.
Så kom biffene på bordet! New york strip av amerikansk kjøtt, veldig veldig god biff, mørt kjøtt som var godt kryddret og grillet flott! Vi valgte sideorders som vi delte, fantastiske løkringer, god sopp, chili strips, vanlige strips, tomat salat, timian sjy,bearnaise, rødvinssaus alt sammen veldig veldig godt! Desserten blir litt voldsomt etter en slik middag men vi fikk en kake og litt ost som vi delte, helt grei avsluttning på et godt måltid.
Kan anbefales!
I baren har de et veldig godt utvalg av gin!!

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, 358runen

Reisende som så på MASH Aarhus, så også på

Århus, East Jutland

Har du vært i MASH Aarhus? Del dine erfaringer!