Trip.com
Radissonhotels.comUSD 117
ZenHotels.comUSD 119
Anmeldt 24. oktober 2018

Kort vei til fine attraksjoner, handlegater og gode restauranter. Enkelt å parkere utenfor hotellet. Vi var tre voksne på ett rom, og det var god plass til oss tre. God service og veldig god frokost med mange valgmuligheter av både varmt og kaldt.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, BrittB310
HH_Aarhus, General Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Kjære BrittB310,

Tusen takk for at dere har tatt dere tiden til å gi oss deres tilbakemelding etter deres nylige opphold hos oss på Radisson Blu Scandinavia Hotel i Aarhus. Jeg er så glad for at dere hadde et godt opphold og jeg håper å kunne ønske dere velkommen tilbake til oss igjen neste gang dere kommer til Aarhus.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Dette ble en fin opplevelse, stort og elegant hotell 10 min gange fra gågatene og restaurantstrøket ved kanalen. Litt minus på rengjøringen av krokene på badet, men dette ble veiet opp av en imponerende frokost. Vennlig inn og utsjekking! Mye hotell for kr 1.200,-. Dette var nok et sommertilbud.

Takk, JaniSandnes
HH_Aarhus, General Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2018

Hei,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Jeg er glad for at dere hadde et godt opphold og takker for kommentarene på de områder vi kan forbedre oss på. Dette er viktig informasjon både for meg og for teamet!

Jeg håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss igjen neste gang du kommer til Aarhus.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 25. juli 2018

Sentralt beliggende med gåavstand til sentrum. Hotellet har fine familierom med god plass. Vi bodde to voksne og tre barn her uten at det føltes altfor trangt. Frokosten var også bra, og inneholdt stort det man trenger, dog ikke altfor mye for veganere.

Takk, haukland

Kjære Haukland,

Tusen takk for din utrolig hyggelige tilbakemelding til oss! Det gleder meg at dere hadde et godt opphold og besøk hos oss på Radisson Blu Scandinavia Hotel i Aarhus og at dere var fornøyde med familierommene. Vi setter stor pris på all tilbakemelding vi får og takker for at du tok deg tiden til å skrive til oss.

Jeg håper å kunne ønske dere velkommen tilbake til oss neste gang dere kommer til Aarhus

Anmeldt 21. juli 2018

Hadde en weekend i Århus med min bedre halvdel.
Betjeningen var svært hjelpsomme og imøtekommende, rommene har god størrelse og en OK standard. Rengjøringen var også tilfredsstillende.
Frokosten var god, men jeg savnet noe mer grønt – spesielt noe så elementært som paprika og agurk.
Jeg vil anta at vegetarianere eller veganer vil ha noe å utsette på frokosten..

Ellers er det lite å utsette på dette hotellet. Om du er heldig får du et rom oppe i etasjene med fin utsikt. Enten mot Aros eller byen. Her skal jeg definitivt komme tilbake.

Takk, Sivertito
HH_Aarhus, General Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2018

Hei,

Tusen takk for din utrolig hyggelige tilbakemelding til oss! Det gleder meg at du hadde et godt opphold og besøk hos oss på Radisson Blu Scandinavia Hotel i Aarhus. Vi setter stor pris på all tilbakemelding vi får og takker for at du tok deg tiden til å skrive til oss.

Jeg håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss neste gang du kommer til Aarhus

Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Flott og sentralt beliggende, moderne hotell med god service. Stort og praktisk rom for familie på 4, meget gode senger. Frokosten var nydelig, med godt brød og pålegg. Internett hastigheten var tilfredsstillende. Et stort pluss for stor TV-skjerm på rommet.

2  Takk, ChristianM4142