Agoda.com
eDreamsUSD 168
Prestigia.comUSD 179
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Andre gang jeg bor på dette hotellet. Hyggelig og hjelpsom betjening, rent og fint rom. Stort og innbydende bad. Stort pluss med aircondition og kjøleskap, pluss strykebrett og strykejern. Hotellet ligger sentralt, men likevel stille til. Århus er en fantastisk by med et stort utvalg butikker, spisesteder og severdigheter!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 199piab
HH_Aarhus, Direktør på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2020

Hei 199piab,

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding Pia :)
Det gleder oss at du hadde et godt opphold hos oss.

Velkommen tilbake!!
Med ønske om en riktig god sommerdag,

General Manager Radisson Blu Scandinavia Hotel Aarhus

Anmeldt 14. mars 2020

Et greit hotell. Man burde kunne forvente mer for denne prisen. Normalt så vet man hva man får når man booker inn på Radisson blue. Hotellet ligger bra plassert i Århus. Man har gangavstand til de fleste steder.

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, findla278862
HH_Aarhus, Direktør på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mars 2020

Hei,
Tusen takk for at du har tatt deg tiden til å komme med din tilbakemelding til oss!
Det setter vi stor pris på og vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss neste gang du besøker byen.

Riktig god dag ønskes deg,

Vennlig hilsen,
Team Radisson Blu Scandinavia Hotel Aarhus

Anmeldt 15. februar 2020

Hyggelig betjening og helt greit rom, men dyr døgnparkering. Fikk ingen forståelse for min avbestillling av neste dag, grunnet storm i Skagerak og min ombooking av hjemreise pga kansellert ferge. Jeg måtte betale for ubenyttet døgn. Dessuten var ”utsikt over byen” kun utsikt over nabobyggets tak !

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, ganton570638
HH_Aarhus, Direktør på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. februar 2020

Hei ganton570638,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Jeg er glad for at du hadde et godt opphold og takker for kommentarene på de områder vi kan forbedre oss på. Dette er viktig informasjon både for meg og for teamet. Beklager at du opplevde manglende kommunikasjon om hvilken utsikt det var fra værelset, dette vil jeg tale med teamet om så vi kan være sikre på å kommunisere riktig ved spørsmål.

Jeg håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss igjen neste gang du kommer til Aarhus.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 11. november 2019

Flott beliggenhet, store rom, deilig seng og sengetøy. Veldig hyggelig og hjelpsom personal, vil absolutt anbefale hotellet. Eneste å utsette på var varmen på rommet, skulle ønske temperaturen kunne senkes uten å åpne vinduet.

Dato for oppholdet: november 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, janicke19762019
HH_Aarhus, Direktør på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. november 2019

Hei janicke19762019

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding etter ditt nylige opphold hos oss på Radisson Blu Scandinavia Hotel i Aarhus. Jeg er så glad for at du hadde et godt opphold og takker for at du også har indikert de områder vi kan forbedre oss på! Det er viktig informasjon både for meg og for teamet. Tusen takk!

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 8. november 2019

Stort hotell ganske sentralt i Aarhus. Ligger i ett konferansesenter. Store gode rom, god service og hyggelig betjening. Vårt rom var feilfritt og romslig (superior rom)Vi kom fra Tyskland og Radisson Blue ett annet sted, og servicen her i Aarhus toppet alle andre hotell på denne turen. Parkering i garasje eller like utenfor døren. Parkerer du utenfor døren, så trekk billett og betal når du reiser i resepsjonen.
Ligger og like ved kunstmuseet Aros, som virkelig er verd ett besøk selv for en moderat kunstinteressert mann.

Romtips: Bedre utsikt oppover i etasjene.
Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Knut P
HH_Aarhus, Direktør på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2019

Hei Knut,
Tusen takk for din utrolig hyggelige tilbakemelding til oss! Det gleder meg at du hadde et godt opphold og besøk hos oss på Radisson Blu Scandinavia Hotel i Aarhus. Jeg er så glad for å høre at du opplevde god og vennlig service hos oss. Det gleder jeg meg til å dele med resten av teamet! Takk!

Jeg håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss neste gang du kommer til Aarhus

Velkommen!

Vennlig hilsen,