Radissonhotels.com
Gratis avbestilling frem til 16.10.22
Travelocity
ZenHotels.comUSD 113
Anmeldt 30. juli 2020

Fint hotel i sentrum, gangavstand til Århus det meste. Rommet passet godt til familie på fire personer, og under frokosten ble koronatiltak tatt på alvor. Frokosten var ellers god, men det manglet litt tilbehør; så som paprika, agurk og tomat. Det gikk noe sakte med innsjekkingen, noe som så ut til å skyldes dårlig bemanning.

Takk, Kirsti442
Helene Hallre, Direktør på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2020

Hei Kirsti442,
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Jeg er glad for at du hadde et godt opphold og takker for kommentarene på de områder vi kan forbedre oss på. Dette er viktig informasjon både for meg og for teamet. Jeg beklager at dere måtte vente litt ved ankomst, slik skal det ikke være og dette har vi sett på og korrigert.

Jeg håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss igjen neste gang du kommer til Aarhus og at alt da står helt til forventningen.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 15. juli 2020

Flott hotell, flotte rom, god parkering og hyggelig betjening. Litt vanskelig å finne rett vei inn på området grunnet trafikkomlegging, men med nyere kart er det ingen problem. Resepsjonområdet er enormt og der finnes mange gode stoler å slappe av i. Kort vei til Aarhus sentrum. 5 min. Det eneste negative var at vi stod i over 20 minutter i en resepsjon som var uten betjening. Telefonen ringte og ringte - ingen tok den. Den ansatte hadde vært på ett eller annet oppdrag på hotellet. Underbemanning er uheldig i disse dager. Anbefaler hotellet å få inn minst 2 i resepsjonen på kveldstid og ALDRI forlate resepsjons området ubemannet. Ble skeptisk til sikkerheten på kveldstid. Når det er sagt er betjeningen meget hyggelig og greie. Dette er noe ledelsen må rydde opp i.

Romtips: Gode rom over det hele
Takk, 197ppb
Helene Hallre, Direktør på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Hei 197ppb,

Tusen takk for at du har tatt deg tiden til å komme med din tilbakemelding til oss. Det setter vi stor pris på!
Jeg beklager så mye at velkomstopplevelsen ikke var som den skulle når dere ankom hotellet, det er ikke slik det skal være og ikke normalen. Jeg er riktig glad for at dere tar kontakt med meg og gir tilbakemelding på deres opplevelse og dette er nå utbedret direkte. Takk også for deres pene ord om service og betjening det gleder vi oss over og vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake til oss neste gang dere besøker byen.

Riktig god dag ønskes deg,

Vennlig hilsen,
Helene

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Andre gang jeg bor på dette hotellet. Hyggelig og hjelpsom betjening, rent og fint rom. Stort og innbydende bad. Stort pluss med aircondition og kjøleskap, pluss strykebrett og strykejern. Hotellet ligger sentralt, men likevel stille til. Århus er en fantastisk by med et stort utvalg butikker, spisesteder og severdigheter!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 199piab
HH_Aarhus, Direktør på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2020

Hei 199piab,

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding Pia :)
Det gleder oss at du hadde et godt opphold hos oss.

Velkommen tilbake!!
Med ønske om en riktig god sommerdag,

General Manager Radisson Blu Scandinavia Hotel Aarhus

Anmeldt 14. mars 2020

Et greit hotell. Man burde kunne forvente mer for denne prisen. Normalt så vet man hva man får når man booker inn på Radisson blue. Hotellet ligger bra plassert i Århus. Man har gangavstand til de fleste steder.

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, findla278862
HH_Aarhus, Direktør på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mars 2020

Hei,
Tusen takk for at du har tatt deg tiden til å komme med din tilbakemelding til oss!
Det setter vi stor pris på og vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss neste gang du besøker byen.

Riktig god dag ønskes deg,

Vennlig hilsen,
Team Radisson Blu Scandinavia Hotel Aarhus

Anmeldt 15. februar 2020

Hyggelig betjening og helt greit rom, men dyr døgnparkering. Fikk ingen forståelse for min avbestillling av neste dag, grunnet storm i Skagerak og min ombooking av hjemreise pga kansellert ferge. Jeg måtte betale for ubenyttet døgn. Dessuten var ”utsikt over byen” kun utsikt over nabobyggets tak !

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, ganton570638
HH_Aarhus, Direktør på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. februar 2020

Hei ganton570638,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Jeg er glad for at du hadde et godt opphold og takker for kommentarene på de områder vi kan forbedre oss på. Dette er viktig informasjon både for meg og for teamet. Beklager at du opplevde manglende kommunikasjon om hvilken utsikt det var fra værelset, dette vil jeg tale med teamet om så vi kan være sikre på å kommunisere riktig ved spørsmål.

Jeg håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss igjen neste gang du kommer til Aarhus.

Med vennlig hilsen,