FindHotel
Expedia.comUSD 141
Radissonhotels.comUSD 142
Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Flott plass, fin velkomst, hyggelig personalet, deilig værelse, og itillegg deilig mad jeg fikk på rommet! Men så….
Jeg skulle ha et møte med 2 stykke og fikk lov til at stille varene mine opp ved bordene ved inngangen, 1-2 timer. Jeg kan også leie lokaler sier jeg, men jeg kunne godt benytte meg av felles arealene som vi som bodde ved hotellet kunne bruke. Det var da megwt hygggelig!
Så kommer en dame fra ledelsen, akkurat i det kommer de jeg skal ha møde med, hvor damen forteller meg at dette ikke går ann og skaper en virkelig ubehagelig situasjon. Hun er tydelig fra ledelsen, da hun vistnok hadde arbeidet der i 15 år. Dette skulle hun høre med resepsjonen om stemte. Som om jeg løy. Meget arrogant og ubehagelig opplevelse.
Jeg har ellers bodd på hotellet fra 1995-2015, 2 ganger i året uten noen ubehagligheter.
Jeg hadde gledet meg til at komme tilbage til et sted jeg føler meg hjemme, men jeg kommer ikke tilbage igjen etter denne opplevelsen!

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, KjetilB_13
Helene Hallre, General Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2021

Kjære KjetilB_13,

Takk for at du har tatt deg tiden til å komme med din tilbakemelding til oss. Vi er lei oss for at dette var inntrykket du fikk når du besøkte oss og dette har vi fulgt opp på, beklager så mye for denne opplevelsen. Vårt ønske er at alle skal oppleve en god velkomst og at vi til enhver tid opplever god dialog og samtale.

Jeg håper vi får anledningen til å ønske deg velkommen tilbake til oss igjen i fremtiden og at du igjen opplever den gode stemning som du har opplevd i de mange år siden 1995.

Med ønske om en riktig god dag
Radisson BLU Scandinavia Hotel Aarhus

Anmeldt 30. juli 2020

Fint hotel i sentrum, gangavstand til Århus det meste. Rommet passet godt til familie på fire personer, og under frokosten ble koronatiltak tatt på alvor. Frokosten var ellers god, men det manglet litt tilbehør; så som paprika, agurk og tomat. Det gikk noe sakte med innsjekkingen, noe som så ut til å skyldes dårlig bemanning.

Takk, Kirsti442
Helene Hallre, Direktør på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2020

Hei Kirsti442,
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Jeg er glad for at du hadde et godt opphold og takker for kommentarene på de områder vi kan forbedre oss på. Dette er viktig informasjon både for meg og for teamet. Jeg beklager at dere måtte vente litt ved ankomst, slik skal det ikke være og dette har vi sett på og korrigert.

Jeg håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss igjen neste gang du kommer til Aarhus og at alt da står helt til forventningen.

Med vennlig hilsen,
Radisson Blu Scandinavia Hotel Aarhus

Anmeldt 15. juli 2020

Flott hotell, flotte rom, god parkering og hyggelig betjening. Litt vanskelig å finne rett vei inn på området grunnet trafikkomlegging, men med nyere kart er det ingen problem. Resepsjonområdet er enormt og der finnes mange gode stoler å slappe av i. Kort vei til Aarhus sentrum. 5 min. Det eneste negative var at vi stod i over 20 minutter i en resepsjon som var uten betjening. Telefonen ringte og ringte - ingen tok den. Den ansatte hadde vært på ett eller annet oppdrag på hotellet. Underbemanning er uheldig i disse dager. Anbefaler hotellet å få inn minst 2 i resepsjonen på kveldstid og ALDRI forlate resepsjons området ubemannet. Ble skeptisk til sikkerheten på kveldstid. Når det er sagt er betjeningen meget hyggelig og greie. Dette er noe ledelsen må rydde opp i.

Romtips: Gode rom over det hele
Takk, 197ppb
Helene Hallre, Direktør på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Hei 197ppb,

Tusen takk for at du har tatt deg tiden til å komme med din tilbakemelding til oss. Det setter vi stor pris på!
Jeg beklager så mye at velkomstopplevelsen ikke var som den skulle når dere ankom hotellet, det er ikke slik det skal være og ikke normalen. Jeg er riktig glad for at dere tar kontakt med meg og gir tilbakemelding på deres opplevelse og dette er nå utbedret direkte. Takk også for deres pene ord om service og betjening det gleder vi oss over og vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake til oss neste gang dere besøker byen.

Riktig god dag ønskes deg,

Vennlig hilsen,
Helene
Radisson Blu Scandinavia Hotel Aarhus

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Andre gang jeg bor på dette hotellet. Hyggelig og hjelpsom betjening, rent og fint rom. Stort og innbydende bad. Stort pluss med aircondition og kjøleskap, pluss strykebrett og strykejern. Hotellet ligger sentralt, men likevel stille til. Århus er en fantastisk by med et stort utvalg butikker, spisesteder og severdigheter!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 199piab
HH_Aarhus, Direktør på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2020

Hei 199piab,

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding Pia :)
Det gleder oss at du hadde et godt opphold hos oss.

Velkommen tilbake!!
Med ønske om en riktig god sommerdag,

General Manager Radisson Blu Scandinavia Hotel Aarhus

Anmeldt 14. mars 2020

Et greit hotell. Man burde kunne forvente mer for denne prisen. Normalt så vet man hva man får når man booker inn på Radisson blue. Hotellet ligger bra plassert i Århus. Man har gangavstand til de fleste steder.

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, findla278862
HH_Aarhus, Direktør på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mars 2020

Hei,
Tusen takk for at du har tatt deg tiden til å komme med din tilbakemelding til oss!
Det setter vi stor pris på og vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss neste gang du besøker byen.

Riktig god dag ønskes deg,

Vennlig hilsen,