Ulike måter å oppleve Aros Århus Kunstmuseum på
Anmeldt 8. november 2019

Jeg og min kone er ikke spesielt kunstinteresserte, men dette var virkelig verd besøket. Vi begynte på toppen med en runde i den glassgangen med flott utsikt, og arbeidet oss nedover i etasjene. Mye moderne og spesielt, men dette var bare så kult.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, Knut P
Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

På tur til Aarhus med vår lille gutt på 4,5 mnd. Det gikk veldig fint med barnevogn rundt på museumet.

Jeg har aldri vært på kunstmuseum for moderne design. Så dette var en god opplevelse og en berikelse for den mentale delen helsa. Jeg likte godt utstillingen Far From Home. Den fikk meg til å reflektere på hva og hvor er hjemme for oss mennesker?

Til slutt var Your rainbow på taket et nydelig syn utover Aarhus.

Takk for opplevelsen. Det var virkelig verdt turen!

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, mathiassen89
Anmeldt 21. september 2019 via mobile enheter

Vi tok turen innom for å se på utsikten over byen. Var litt merkelig med de forskjellige fargene på glassene, men helt super utsikt og kjekt å få sett byen ovenfra.

1  Takk, Mattey1982
Anmeldt 16. september 2019

Et besøk på Aros kunstmuseum i Århus er verdt alle pengene. Her kan du ta deg frem i mange etasjer og studere flotte verk fra kjente og ukjente kunstnere. De fleste er malerier, men det finnes også skulpturer, gamle trehytter !!! og uvanlige gjenstander. Det aller meste er beskrevet som informasjon på dansk og engelsk, så de fleste kan lese seg til noe av hva som er framstilt. Helt på toppen av bygget går man rundt hele bygningen der vinduene har forskjellige farger, og utsikten over hele byen kan fremstå som noe underlig. Dette må oppleves hvis du er i Århus! Mat og drikke får du også her hvis sulten eller tørsten melder seg.

2  Takk, kprivat
Anmeldt 13. september 2019 via mobile enheter

Dette er en must. Det tar noen timer å komme igjennom, en fantastisk opplevelse. Variert og fikk en til å tenke nytt.

Takk, monicai499