Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Agoda.com
Anmeldt 27. september 2019 via mobile enheter

Flott beliggenhet i rolige omgivelser litt utenfor Aarhus sentrum. Flott utsikt. Litt slitt, trenger oppussing. Gratis parkering. Stabil og utrolig rask wifi, vi streamet filmer og tv uten problemer. Noe støy fra andre gjester. Det er ikke ventilasjon på rommene, men kan lufte via stor skyvedør til veranda.

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, Fraggleberg
Anmeldt 2. september 2019

Enkelt å finne i utkanten av Århus. Beliggende direkte på stranden, allikevel grei adkomst til byen. Hyggelig stab både i resepsjon, restaurant og renhold. Fikk stort deilig rom med havutsikt og utgang til stor felles terrasse. Stort godt badeværelse. Innholdsrik frokost.

Romtips: Vel verdt å bestille rom med havutsikt!
Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Jon Erik P
Anmeldt 24. juli 2019

Hotellet er meget bra som stoppested før vi returnerer til Norge via Hirtshals. Rommene er bra men mangler air-condition. Maten er fortreffelig. Frokosten er meget bra. Parkering på hotellområdet. (husk å få parkerings bevis i resepsjonen). Grei terrasse mot sjøen for noen kroner ekstra. Felles ute plass med mye sol på kveldstid. Barnevennlig område. Vi har besøkt dette stedet i mange år og vil alltid vurdere dette hotellet som siste-skanse før retur.

Romtips: Be om rom nær resepsjonen og i samme etasje
Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, P8787MSfrankb
Anmeldt 16. juli 2019

Kjempe herlig hotell, bra og store rom, helt OK bad og kjempebra utsikt med verandadør åpning . Veldig bra frokost, stort utvalg , kan absolutt anbefales ! Kjempekoselig ute med murhus, kjempefin med strand

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Stine H
Anmeldt 23. april 2019 via mobile enheter

Påsketur til Århus, en fantastisk flott by med mange bra restauranter. Valget falt på dette hotellet stort sett pga lokasjonen. Hotellet ligger ca 3km fra sentrum, i det eksklusive strøket Strandvejen, nesten helt i vannkanten, rett ovenfor en badestrand. Stor , romslig parkeringsplass, og svært hyggelig betjening ved innsjekk. Rommene bærer preg av å være noen år. Vi savnet kjøleskap på rommet, for å oppbevare medbrakt drikke. Forholdsvis stort rom, med nydelig sjøutsikt, stor skyvedør, men svært liten veranda. NB, ikke kjøp drinker i baren, dersom ikke du har lyst til å bli ruinert. En 4cl Gin Tonic kostet 192,- dkk! noe som er mye dyrere enn noen plass jeg har vært i Danmark. Frokosten var god, men savnet speilegg, og litt bedre utvalg i påleggsavdelingen.

Dato for oppholdet: april 2019
1  Takk, Oyvind66