Expedia.comUSD 222
Orbitz.comUSD 222
eDreamsUSD 222
TripadvisorUSD 222
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Jeg kommer tilbake til Hotel Villa Provence igjen og igjen! Det er en opplevelse hver gang. Vakkert! Komfortabelt! Sjarmerende! Meget vennlig betjening, hjelpsomme og blide. Sentralt i Århus, med gangavstand til det meste.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, ChristinaTK
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Har bodd på dette hotellet tidligere. Personalet er meget service innstilt. Meget god atmosfære.
Mulighet for parkering i bakgård som låses på kvelden.
Rommene er enkle og sengen litt hard for min smak, men jeg er en stor tykk mann. Men jeg sov god nok.
Rommet hadde ikke aircondition, noe som var et problem med langt over 20 grader i byen. Men luftet ut mot bakgården som bar rolig og fin.
Hotellet anbefales. Selv om gulvet på rommet nok kunne vært vasket oftere og litt mer rause med rene håndklær.
Vi koste oss. Frokosten er vært turen alene.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, eivindy334
Anmeldt 26. juli 2018

Dette hotellet ligger midt i sentrum og personalet er veldig imøtekommende. Topp service og nydelig frokost, som bare må oppleves. Vi kom med sykkel og på hotellets parkeringsplass, var det et sykkelskur som du fikk satt fra deg syklene. Området ble låst om kvelden, slik at biler og sykler fikk stå bekyttet.

Romtips: Dette er et populært hotell, så vær ute i god tid med å booke rom for å være sikker på å få rom.
2  Takk, 649jonh
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk flott hotel , perfekt beliggenhet i sentrum av Århus gangavstand til det meste. Og egen parkeringsplass , gårdsplassen var en Oase som ble mye benyttet . Et perfekt sted å bo med et meget hyggelig personal.

Takk, AtleJ52
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Vi har akkurat avsluttet vårt årlige opphold på dette fantastiske hotellet Som vanlig er servicenivået på topp fra vi ankommer til vi reiser. Slapp av med en kald forfrisking i den unike bakhagen før du utforsker alt Aarhus har å by på.
Stå for all del opp igjen for å få servert en frokost (Eller morgenmat, som det heter i Danmark). Dette er så langt fra buffetrestaurantene i de store hotellene du kan komme, med porsjoner som er tilbredt den enkelte, med råvarer av høyeste kvalitet.
I år var vertskapet, Steen og Anette på en velfortjent ferie, men vårt selskap ble ivaretatt på beste måte av alle de blide ansatte som driver på beste måte i deres fravær.

Vi gleder oss allerede til neste år !

Hilsen rom 31,32 og 33

Takk, 432j_rne