Anmeldt 7. mars 2019 via mobile enheter

Vi har lenge sett på dette vakre hotellet som ligner ett annerledes hotell og bestemte oss for å prøve det. Hotellet har perfekt beliggenhet i Aarhus og har grei adkomst og parkering. Parkering koster dkk 135 pr døgn.

Hagen er vidunderlig vakker og vellstelt og gir ett godt førsteinntrykk. Vi ble møtt av en voksen dame i resepsjonen. Vi fikk umiddelbart inntrykk av at hun var veldig bestemt og litt for streng, ikke så kundevennlig synes vi.

Vi hadde booket ett lite rom men da vi kom dit var det så mye skråtak og badekaret så lite at vi betalte ett tillegg og fikk oppgradert til større rom. Det var en bedre opplevelse. Rommet var vakkert og badet like så. Synes rommet var veldig tett og litt følelsen av dårlig luft. Hotellet tilbyr kun morgenmad. Det er ikke mulig å få ett lettere måltid eller mat utover det. Det synes vi var ett minus da det er hyggelig å kunne sitte med ett glass vin og matbit, titte på folk å prate litt.

Fikk litt følelsen av en forfatter tilværelse eller kostskole. Synes hotellet får litt for mye skryt men nydelig vakkert innredet. Vi kjenner ikke på følelsen av å bo der igjen. Morgen maden er ikke buffe men utvalgte småretter som blir servert.

Alt i alt ok men langt unna virkelig god hotellfølelse.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, 973mariannek
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Dette hotellet skuffer aldri.
Utrolig hyggelig personal som alltid har tid til gjestene.
Nydelig frokost også for oss med cøliaki. Helt spesielle rom, alle er forskjellig innredet.
Kommer snart tilbake!

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Kathleen H
Anmeldt 10. desember 2018

Å komme tilbake til Villa Provence er som å komme hjem. Vertskap og betjening er vennlige, hyggelige og hjelpsomme. Rommene er smakfulle, deilig frokost (morgenmad), uformell/hjemlig stemning og sentral beliggenhet. Vi har bodd på hotellet flere ganger, og gleder oss til å komme tilbake.

Romtips: Noe støy i rom ut mot gaten
Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Kikk53
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Å komme til Villa Provence er som å komme inn til rekreasjon med det samme du går inn smijernsporten. En meget god stemning og et personale som virkelig bryr seg !
Herlige rom. Enkel og smakfull morgenmat.
Sentralt med alt rundt
Anbefales både som sted for par, enslige, venner eller forretninger

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, U9h
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Jeg kommer tilbake til Hotel Villa Provence igjen og igjen! Det er en opplevelse hver gang. Vakkert! Komfortabelt! Sjarmerende! Meget vennlig betjening, hjelpsomme og blide. Sentralt i Århus, med gangavstand til det meste.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, ChristinaTK