Gratis avbestilling frem til 26.08.22
Gratis avbestilling frem til 26.08.22
eDreamsUSD 213
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Dette lille hotellet er som vitamin for kropp og sjel. Avslappet atmosfære, hyggelig betjening, en vakker bakgård og svært hyggelige rom. Nydelig frokost og fantastiske produkter på badet. Hotellet ligger i en hyggelig gate midt i sentrum. Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 88stinek
Anmeldt 8. november 2019

Jeg ble møtt med fantastisk service av et veldig imøtekommende og hjelpsomt personale. Rommet var rent og pent og hadde svært god atmosfære. Produktene på badet var upåklagelige. Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, Ingvild L
Aarhusguldsmeden, Receptionschef på SOFS Boutique Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2019

Hej Ingvild

Tusind tak for de pæne ord. Det er så pænt af dig:) Forhåbentlig på gensyn:)

Hilsen Frederik

Anmeldt 25. august 2016 via mobile enheter

Her er du i gåavstand til hyggelige smale gater og shopping. Her er det luksuriøse secondhandbutikker, interessante små håndverksbutikker som lager smykker og klær. Og også de store kjedene er representert.
Mange små hyggelige kaféer.
Hotellet er sjarmerende med smale skakke trapper. Hyggelige personlige rom med badekåpe, tøfler og meget gode økologiske produkter på badet.
Frokosten kan anbefales.
Obs! Det er ingen heis og litt kronglete å finne parkeringshuset.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, 655trudek
Anmeldt 18. juli 2016 via mobile enheter

Hotel Guldsmeden er en perle av et hotell godt plassert i Latinkvartalet i Århus. Det ligger svært sentralt og det er kort vei til gode kafeer, restauranter og shopping. Hotellfrokosten er fantastisk, servert i noe som kan minne om en liten og hjemmekoselig kafé. Hotellet har også en liten bakhage med sittegrupper hvor det er perfekt å nyte en god kopp te. Jeg vil anbefale dette hotellet på det sterkeste om du vil ha en deilig og avslappende opplevelse av Århus.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, Martekm
HotelGuldsmeden, Receptionschef på SOFS Boutique Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2016

Tusind tak.
Vi er glade for du havde en dejlig ferie i Aarhus og nød at bo her hos os på Hotel Guldsmeden.
- og også tak for du tog dig tid til at anmelde os.
Bedste hilsner fra alle på Hotel Guldsmeden

Anmeldt 20. august 2015 via mobile enheter

Vi overnattet som familie en natt, og det var en fin opplevelse. Veldig behagelig service. Koselige rom med fransk stil, fantastisk dobbel himmelseng med meget gode madrasser. Sønnen vår var nok ikke like fornøyd med komforten, ekstrasengen var riktignok romslig men nokså hard. Og frokosten var deilig, kvalitet hele veien - selvom den yngste nok savnet litt mer barnevennlig smak. Vi har bodd flere ganger på Guldsmedhotell i København, og dette befestet et allerede vårt positive inntrykk.

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, Stine1603