“Nydelig!”

Kjøkken: Dansk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Midtbyen
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Den møreste coulottesteken jeg noensinne har fått!! Tilbehøret stod i stil, og en veldig hyggelig betjening. Anbefales

Takk, Scenic66779912998

Anmeldt 30. juli 2020

God mad og drikke. Meget sentral beliggenhet og fantastisk service og god valuta for pengene. Anbefales :)

Takk, martinbB7264HB
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat, godt beregnet mengde på maten. Herlige drinker, svært hyggelig bevertning og lun og god stemning.
Prisen er også god, anbefaler kokkens 3-retters

Takk, dagfredrikb
Anmeldt 4. juni 2017 via mobile enheter

Ungt morsomt konsept. Passer veldig bra for unge voksene som vil ha litt ekstra uten å betale altfor mye.

Her legges det opp til at man tar en drink før og etter måltidet.

Anbefales

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Sondre H
Anmeldt 25. mai 2017 via mobile enheter

Vi var 16 kolleger på studietur som koste oss gløgg ihjel på dette stedet. Hyggelig betjening, nydelig mat og drikke og det morsomme spørsmålet kaffe eller moojito til desserten! Virkelig å anbefale!

Dato for besøk: mai 2017
1  Takk, KariM1277

Reisende som så på Slap Af, så også på

Århus, East Jutland
Århus, East Jutland

Har du vært i Slap Af? Del dine erfaringer!