“God mat på Flammen”

Vurdert som nr. 87 av 671 Restauranter i Århus
Middagsalternativer: Buffet, Reservasjoner
Middagsalternativer: Buffet, Reservasjoner
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Vi var i Århus på katteutstilling, og dro til Flammen for å spise middag. De hadde veldig god mat, buffet, hvor man kan spise så mye man vil. Man kan velge ulike forretter først. De står og griller ulikt kjøtt som man kan velge. Prøvde okse, kalv og lam. Det var veldig godt.

Takk, KnutL105

Anmeldt 26. juli 2018

Sørg for å være skikkelig sulten når du skal hit. Vi var fem gutter på tur som fikk anbefalt dette stedet. Det hold helt klart mål, God mat og topp service.
Kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Cardriver63Norge
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Innfridde ikke. Hadde bedre matpplevelse i Randers. Servicen var bra
Lokalet var veldig varmt og det var ubehagelig å sitte der.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Bjarne M
Anmeldt 27. juni 2018

Vi hadde store forventninger etter en flott kveld med nydelig mat på Flammen i Ålborg. Derfor var skuffelsen stor når Flammen i Århus ikke levde opp til forventningene. Mye mindre utvalg og dårligere mat.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, svenauestad
Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Fikk bord lørdag kveld uten å reservere. Buffeen kostet kr.219,-.
Det bugnet virkelig i buffeen. De serverte alt du kan tenke deg. Varme og kalde retter. Kjøttbuffeen var enestående, med et godt utvalg. Svin, okse, kylling, fisk osv.
Maten smakte utrolig godt!
Anbefales på det sterkeste!!!

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, TineJ21

Reisende som så på Restaurant Flammen Aarhus, så også på

Århus, East Jutland

Har du vært i Restaurant Flammen Aarhus? Del dine erfaringer!