Gratis avbestilling frem til 29/07
  • Restaurant
Besparingsvarsel! 10 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 10 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 156 per natt.

Gratis avbestilling frem til 25/07
Besparingsvarsel! 17 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 17 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 183 per natt.

Hotel Royal(Århus)
Gratis avbestilling frem til 29/07
Besparingsvarsel! 13 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 13 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 191 per natt.

Gratis avbestilling frem til 28/07
  • Gratis parkering
ScandicHotels.com
Anmeldt 28. juni 2017

Et moderne og stilig hotell med litt for få parkeringsplasser. Ble henvist til parkeringshus som også nesten var fullt. Store rom, men ikke mulighet for å åpne vinduer da dette har hotellrom helt opp til 12.etasje. Rommene har dårlig luftingsanlegg, slik at man måtte være på rommene med døren åpen til gangen, der var det behagelig temperatur og god luft. Innstilingen av luftingsanlegget var det ingen i reisefølget som forsto, slik at vi måtte få opplæring i resepsjonen, men selv med instilling for redusert temperatur og mere luft, fungerte ikke dette. 5 døgn i et varmt rom med dårlig luft føltes som en stor utfordring.

• Opphold: juni 2017, reiste med venner
Takk, Tom E
Jonathan B, Gæsteansvarlig på Comwell Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2017

Kære Tom

Dejligt at du har givet dig tid til at give os feedback.

Dog er det beklageligt at læse, at luften ikke har været optimal på værelset. Af flere årsager kan man ikke åbne vinduerne, men vores luftsystem skal sørger for friskluft på værelset hele tiden.

Jeg er rigtig ked af hvis dette har påvirket jer gennem hele opholdet, og jeg vil meget gerne høre fra dig hvis du har yderlige kommentarer til dette. Jeg er altid at træffe på jbj@comwell.dk.

Jonathan Jacobsen

Anmeldt 26. juni 2017

Vi ankom Comwell en fredag ettermiddag etter lang reise, og det startet ikke bra. Det var ikke mulig å komme opp med heis uten romkort, og det har man jo ikke fått enda, så da var det å streve med kofferter/bag`er i rulletrapp til resepsjonen. Der fortsatte det; da de ikke hadde bookingen vår?! Etter mye venting fikk vi tildelt rom, og da var alt bra. Hotellet er velfungerende, med hyggelig og serviceinnstilt betjening. Savnet litt grønt/frukt til frokost, men ellers var alt bra. Litt dårlig renhold, særlig når det er ganske dyrt å bo her. Alt i alt et hyggelig opphold, men ikke 100%.

Romtips: Be om de øverste etasjene, og med utsikt mot havnen.
  • Opphold: juni 2017, reiste med familie
Takk, sonja r

Kære Sonja R

Tak for din feedback, selvom jeg er ked af at høre at det ikke startede helt optimalt. Vi har ganske kort haft udfordringer med elevatorsystemet, men dette er løst nu.

Dernæst er det selvsagt meget beklageligt at reservation ikke er havnet i vores system, uanset om det har været vores fejl eller den side du har booket fra, så er det bare en rigtig ærgerlig start på det hele.

Jeg håber trods alt at I havde et godt ophold hos os og håber vi får fornøjelsen at at byde jer velkommen igen.

Jonathan Jacobsen

Anmeldt 12. juni 2017 via mobile enheter

Fine rom, vi hadde dobbeltseng og god plass til babyseng. Hotellet ligger sentralt. Frokosten var helt ok. Vi var heldige og fikk parkering i kjeller, vis ikke må man parkere litt unna. Ingen mulighet for radio, kun tv.

Opphold: juni 2017, reiste med familie
Takk, Dr3as
Jonathan B, Gæsteansvarlig på Comwell Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juni 2017

Kære Dreas

Mange tak din fine anmeldelse af hotellet, det sætter vi stor pris på.

Vi håber snart at kunne byde dig velkommen igen.

Henrik Naur
Receptionist

Anmeldt 3. juni 2017

Vi bodde her en natt i mai 2017, flott hotell, veldig hyggelig betjening, god frokost, men dyr bar i forhold til andre steder i Århus. Rommet i 10ende etasje var fint med flott utsikt ut over Århus. grei lokasjon i forhold til sentrum

• Opphold: mai 2017, reiste som et par
Takk, Hans Petter E

Kære Hans Petter

Mange tak for din fine anmeldelse af hotellet, den betyder meget for os.

Vi håber snart, vi kan byde dig velkommen igen.

De bedste hilsner fra
Henrik og hele holdet.

Anmeldt 15. februar 2017

Stort rom med romslig garderobe og bad. betjeningen gjotde alt for at vi skulle ha det bra. Frokost var utmerket med noe for enhver smak. Hotellet ligger sentralt til med handlegater, spisesteder, tog og buss like ved.

Romtips: Stille og rolig og flott utsikt 10 etg.
  • Opphold: november 2016, reiste med venner
Takk, Gerd I
Jonathan B, Gæsteansvarlig på Comwell Aarhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2017

Kære Gerd I

Jeg ønsker først og fremmest at takke mange gange for, at du har taget dig tiden til at dele din oplevelse med os her på Tripadvisor.

Det glæder mig meget at høre, at I har haft et godt ophold hos os. Vi sætter stor pris på dine rosende ord omkring vores hotel og i særdeleshed vores service.

Endnu engang mange tak for din tid. Feedback som din er yderst værdifuld i vores bestræbelser på at levere en kontinuerlig høj service og standard. Hvis du har yderligere feedback, er du meget velkommen til at kontakte mig direkte på jbj@comwell.dk

Jeg håber at få mulighed for at byde Jer hjerteligt velkommen snart igen

De Bedste hilsner

Jonathan Bjerg Jacobsen