“Spennende meny”

God for: Store grupper
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Midtbyen
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Spiste spennende middag og 2 desserter hver. Flott opplevelse, breiflabb’en var fantastisk. Due var spesiell. Burde vært navneskilt på ostefatet slik at vi visste hvilke oster vi smakte. Veldig god vin som passet til maten fikk vi også.

3  Takk, Anne-Tone

Anmeldt 15. februar 2016

Hyggelig plass med flott atmosfære, ikke en typisk hotellrestaurant hvor man også spiser morgenmat. Ryddig og rent. Maten smaker godt og er fint presentert, men servicen kan godt bli bedre. Måtte mase etter vann og brød, noe som de andre fikk med det samme.
Kan godt besøkes.

Dato for besøk: november 2015
Takk, KettleTheChef
Anmeldt 23. juli 2015 via mobile enheter

Var på restauranten to ganger under vårt opphold på Scandic. Restauranten er familievennlig, barnemeny og lekerom.

Første kvelden bestilte vi treretters, kan virkelig anbefale blåskjellene ellers var rettene ok. Betjeningen rotet med bestillingen, ikke alle fikk det de hadde bestillt.

Andre kvelden var servicen virkelig dårlig! Uoppmerksome servitører, lang ventetid, tomt for flere av rettane på menyen og feil på sluttregningen. Kjedelig!

Dato for besøk: juli 2015
Takk, VesleKa
Anmeldt 20. juli 2015 via mobile enheter

Vi måtte vente en halvtime før vi fikk bord, så det er nok lurt å bestille på forhånd. Maten kom ganske raskt, og alt smakte veldig godt. Den rødvinssausen var nydelig. Vi likte også vinen som ble anbefalt, og desserten var veldig god. Hyggelig betjening og middag. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, 749elinr
Anmeldt 21. november 2014

Overnattet på Scandic hotellet som denne resutanten ligger i tilknytning til. Etter en lang dag med mye gåing og noen timer bak rattet, så passet det perfekt med en biffmiddag uten å gå enda lenger, eller styre med taxi.
Maten vi ble servert samsvarte ikke med det vi hadde bestilt (størrelse på biff - for liten), men ettersom vi var sliten og sulten brydde vi oss ikke med å sende maten ut igjen. Det tok for lang tid med serveringen til at vi i det hele tatt vurderte det. Hun som hovedsakelig serverte oss hadde knapt øyekontakt med oss og leverte maten til oss mens kun kommuniserte med blikk og nikking til gjester ved et annet bord. Virket ikke som om hun registrerte at jeg prøvde å si noe til henne.. Når det var tid for å betale stemte heller ikke regningen... Konklusjonen blir vel at her er det et forbedringspotensiale for personalet. Maten smakte likefullt veldig bra.

Dato for besøk: november 2014
Takk, 284jarlej
Thomas O, Manager på Restaurant L'øst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2014

Kære Jarle J,

Først og fremmest skal du have stor tak for at have taget dig tid til at give os en konstruktiv feedback. Den sætter vi stor pris på.
Dine kommentarer tages naturligvis til efterretning og vil helt sikkert blive brugt i vores interne evaluering. Vi bestræber os altid på at levere et godt produkt, både hvad angår service og kvalitet på tallerknerne. Det har vi ikke efterlevet denne gang og det vil jeg gerne beklage.

Endnu engang tak for din tilbagemelding. Vi håber at se dig på hotellet og i restauranten igen i fremtiden.

Bedste hilsner

Thomas O.
Restaurant Manager

Reisende som så på Restaurant L'øst, så også på

Århus, East Jutland
Århus, East Jutland

Har du vært i Restaurant L'øst? Del dine erfaringer!