“Anbefales!!”

Vurdert som nr. 3 av 672 Restauranter i Århus
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Midtbyen
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Spiste nydelig pizza Parma, raskt servert og utmerket service, og selvfølgelig italiensk øl.. Anbefales !

Takk, 460oddh

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Anbefaler dette stedet på det varmeste! Lite koselig sted som fort blir fullt. Veldig god pizza og hyggelig betjening!

Takk, kubjelle
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Helt utsøkt pizza, og da spesielt ingrediensene på toppen. De ansatte jordnære og servitøren satt seg ned og forklarte hva de serverte og hvilke pizzaer vi burde velge i forhold til hva vi sa vi er glad i.

Takk, Sara3039
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

God itialensk pizza med ruccula, skinke og parmesan. Men Gard smakt bedre tomatsaus og ikke et måltid jeg vil huske lenge. Likevel høyt nivå og bedre enn de fleste pizzarestauranter i Norge.

Dato for besøk: august 2018
Takk, jono783
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Helt greit. Vi ønsket å bestille foretter før pizza, men ble frarådet dette av betjeningen da de mente det ble for mye mat. De hadde rett i det, men det opplevdes noe rart. Pizzaene var vi godt fornøyd med. Eneste var at de rotet litt med bestillingen og gå derfor feil pizza til to av oss. Servicen var bra

Takk, Rune H

Reisende som så på Cafe Piccolina, så også på

Århus, East Jutland
Århus, East Jutland

Har du vært i Cafe Piccolina? Del dine erfaringer!