“Herlig sted med nydelig mat! ”
Anmeldelse av Cafe Piccolina

Cafe Piccolina
Vurdert som nr. 4 av 689 Restauranter i Århus
Middagsalternativer: Reservater
Middagsalternativer: Reservater
Anmeldt 10. september 2019 via mobile enheter

Ekte skikkelig italiensk pizza. Nam! Koselige lokaler om man vil sitte inne. Også mulig med take away. Vi koste oss glugg!

Dato for besøk: september 2019
Takk, 468rikker

Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Ble veldig hyggelig møtt av servitører med positiv innstilling og som var løsningsfokuserte. Maten ga uttelling, det gjorde også interiøret. Godt utvalg, og skulle gjerne hatt plass til en deilig dessert. Kommer gjerne tilbake.

Takk, Camillaw00
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig sted, nydelig mat og super service. Valgte stedet etter å ha sjekket TripAdvisor og vi ble ikke skuffet,

Takk, 936leneb
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Den beste pizza i har smakt vi tok takeaway og det var nydelig. Liten - at pizzaen ikke var skjært opp. Var litt vanskelig å spise

Takk, 762kristines
Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Spiste der 2 ganger den første gangen var Pizza Diavola veldig god (top 5 pizza Diavola jeg har spist) men eieren mente vi burde komme tilbake et par dager senere fordi han var ikke helt fornøyd med melet de brukte i deigen og skulle få inn et bedre mel om 2 dager. Vi kom tilbake og han hadde rett, pizzaen ble legger og mer crispy, b2ggw pizzaene var verdensklasse imo, men den siste er den beste pizza Diavola jeg har smakt (og jeg har spist mange pizza Diavola ). bunnen var tynn og crispy, salamien var spicy og rikelig fordelt, osten likeså. Ingen ting å utsette, dette er uten tvil en mist go for alle som elsker pizza. Hvem hadde trodd, verdens beste pizza finner du i Århus.....

Takk, Mats H

Reisende som så på Cafe Piccolina, så også på

Århus, East Jutland
Århus, East Jutland

Har du vært i Cafe Piccolina? Del dine erfaringer!