“Veldig bra, jeg og min kone”
Anmeldelse av Cafe Piccolina

Cafe Piccolina
Vurdert som nr. 3 av 634 Restauranter i Århus
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Midtbyen
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra, jeg og min kone hadde ikke reservert bord, de fant allikevel plass, de hjalp oss med å forstå menyen og ga oss anbefalinger, hyggelig atmosfære, veldig god mat, og veldig hyggelig kelner

Takk, janbP935QY

Anmeldt 8. desember 2019 via mobile enheter

Besøkte restauranten en sen lørdag i desember. Fullbooket og god stemning. Beste glutenfrie italienske pizza jeg har spist. Fantastisk service.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, 15kathrinet
Anmeldt 25. oktober 2019 via mobile enheter

Pizzaen var ok, vil gi den terningkast 4. I den ene pizzaen var det hår i maten som også trekker ned... Ellers ok lokale med hyggelig stemning

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 57geirh
Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Jeg søkte dette stedet opp før vi dro på ferie til Aarhus. Og dette svarte virkelig til forventningene.

Vi hadde ikke bestilt bord i forveien. Men fikk likevel et bord av en hyggelig servitør. Vi hadde med oss en 4,5 mnd baby i vogn. Men vi fikk et bord i et lite hjørne slik at vognen ikke stod i veien for noen.

Menyen bestod av italiensk mat hovedsakelig pizza og pasta. Vi kom dit for pizza.
Pizzaen var helt fantastisk. Råvarene ga en god smak på pizzaen. Bunnen også tynn og spø.

Dette stedet anbefales på det sterkeste. Det er til en god penge :)

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, mathiassen89
Anmeldt 10. september 2019 via mobile enheter

Ekte skikkelig italiensk pizza. Nam! Koselige lokaler om man vil sitte inne. Også mulig med take away. Vi koste oss glugg!

Dato for besøk: september 2019
Takk, 468rikker

Reisende som så på Cafe Piccolina, så også på

Århus, East Jutland
Århus, East Jutland

Har du vært i Cafe Piccolina? Del dine erfaringer!