“Hyggelig lunch”

Kjøkken: Kinesisk, Hurtigmat
Middagsalternativer: Reservater
Middagsalternativer: Reservater
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Var i Århus, og da er det fint å sitte langs kanalen og spise lunch. Har vært her tre ganger, og det er vel verd pengene.

Dato for besøk: september 2019
Takk, pesLondon

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Var en tur i Århus. Satt oss ned utenfor ved kanalen. Koselig sted. Hyggelig betjening. God mat. Et perfekt sted for en lunsj. Kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, pesLondon
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Vi er en familie på tre som spiste middag her. Maten var veldig god. De hadde hovedsakelig buffe, men vi valgte standard hovedrett. Alle hovedrettene kunne endres til barneporsjon. Vi hadde grønn curry og stekte nudler. Meget god mat. Hurtig servering og hyggelig betjening.
Vi besøker gjerne denne restauranten igjen.
Anbefales.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, EvenRosstad
Anmeldt 25. juli 2016

Reint og pent i restauranten.
Kunne velge mellom buffe eller a la carte.
Maten var delikat og smakte godt.Store, gode porsjoner.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Sissel T
Anmeldt 7. juli 2016

Vi valgte en spis så mye du vil lunch. Det var verd pengene. Nydelig mat og flotte intime lokaler. Mye mat på alle fat. Delikat.
Gå innom og kos dere.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, VEvjen

Reisende som så på China Wok House, så også på

Har du vært i China Wok House? Del dine erfaringer!