Gratis avbestilling frem til 29/07
Hotel Svanen(Grindsted)
Gratis avbestilling frem til 28/07
Besparingsvarsel! 11 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 11 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 153 per natt.

Filskov Kro(Grindsted)
  • Gratis parkering
Sdr. Omme Kro(Soender Omme)
Gratis avbestilling frem til 28/07
  • Gratis Internett
Skjoldbjerg Garnihotel(Billund)(Mye for pengene!)
Huset B&B(Grindsted)
Gratis avbestilling frem til 25/07
Anmeldt 20. juli 2017 via mobile enheter

Vi var på Lalandia resort i fem netter. Fin leilighet (design hus 6). To terrasser og gressplen utfor. Flere lekeplasser, hoppepute og turstier mm på området. Vi fikk også mulighet til å besøke geitene som bor på marken i parken. Alt på ett sted er perfekt som småbarnsfamilie. Godt tilrettelagt og muligheter til å gjøre forskjellige aktiviteter. Laladia var også veldig fint lagt til med sydenstemning innendørs. Mye folk på de store stedene som lekeland, aquadome og legoland som var forventet da vi var her midt i fellesferien. Er nok også mer aktiviteter for de over 3 år. Men vi hadde et topp opphold, og kommer til å reise her igjen!

Takk, Ann-Terese T
Anmeldt 20. juli 2017 via mobile enheter

Er på vei hjem etter en uke i Lalandia.
Opplegget er veldig effektivt og selv om det er hundrevis av hytter og tusenvis av mennesker det er hyttefeltet fredelig og avslappende.
Selve lLalandia bygget er fult av automater og pengesluk. Men det er lett å finne på alternative ting i Billund og omegn.
Badelandet er supert med avdelinger for alle aldre. Pluss for cashless system inne på området.
Hyttene var rene og greie. Mange stusser på at man må betale for strøm og vann. Men slik er det overalt i Danmark.
Hadde Billund lagt ved kysten hadde det blitt full score.

1  Takk, Rune S
Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Vår familie på 6 besøkte Lalandia 5 netter i juli. Vi leide ett Nordic Plus 8 hus, som hadde 4 soverom og 2 bad. Selve hytten var kjempefin, renholdet var også greit, med unntak at vi fant en gjenglemt singlet inni en av dynene. Siden vi bestilte litt i seneste laget ble det en dyr affære, vi måtte ut med over 17 000kr for 5 netter. Det svir, og ett irritasjonsmoment er at strøm og vannforbruk kommer i tillegg, ble ca 500 DK for vår del. Selve Lalandia begynner å bære preg av slitasje, og i juli blir det litt klaustrofobisk der inne. Resturantene er ok, men veldig dyre. Ble alltid 1000-1200kr og oppover for måltider for oss 6 ( i Billund sentrum fikk vi middag for halve prisen, lite tips). Ungdommene på 12 og 15 trivdes veldig godt i Aquadome, der tilbragte vi hele 2 dager. 6 åringen var også i sitt ess der. Men anlegget var veldig stort og folksomt, så ble slitsomt for oss voksne å følge med på hva ungene gjorde. En del kø og trengsel i garderobene. Fint med supermarked, men relativt dyrt. Konklusjonen et at Lalandia er ett fint sted, der det er mye gøy for barna, men det meste koster litt mer enn det smaker. Vi bodde heldigvis relativt nærme anlegget (ved første stopp for toget), det gjorde alt lettere. Det er langt ned for de bakerste hyttene. Savnet også litt aktiviteter for de aller minste barna (1-3 år)

2  Takk, Linda L
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Mye maur i huset. Støv, rusk og mye spindelvev bak sengene, tak og i skuffer/skap.Et par digre edderkopper. Når vi klagde til resepsjon beskyldte de oss for svindel; dårlig service. Fikk gavekort på Lalandia som kompensasjon, aller nådigst. Forventer mer når man betaler så mye for oppholdet.

Opphold: juni 2017, reiste med familie
Takk, Linda K
Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Innendørs badeland er fint i Danmark når det er kaldt ute.
Mange bassenger og sklier.
Litt tungvint at man må helt inn i garderoben for å hente penger hvis man ikke kan ha med seg veske eller sekk. Litt dunkelt lys inne, men de bruker vel mest naturlig lys fra glasstaket.
Nordens lengste vannsklie ute.

Takk, Tommy-totakt