Anmeldt 16. mars 2020 via mobile enheter

Hadde med meg datteren min på 5 år, leide hytte som var helt topp. Ca 1 km å gå bort til badeland, kan vel anbefales å ta med sykler visst enn skal være en stund.
Badelandet var veldig bra, nå var vi her midt i uka så lite folk.
Ellers prøvde man minigolf og bowling, bra
Ellers var vel kanskje prisene på mat i resturantene her litt stive. Vil heller vurdert Billund pizza steakhouse f.eks i sentrum.

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, 635ovek
Lalandia, Gæsteansvarlig på Lalandia Billund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juni 2020

Hej 635ovek

Hvor er vi glade for at I havde nogle dejlige dage ved os, og nød både feriehytten, Aquadome og ikke mindst alle de mange andre aktiviteter man kan prøve i Lalandia.

vi er selvfølgelig ked af at læse at I ikke oplevede at priser på maden kunne leve op til selve oplevelsen

Anmeldt 8. desember 2019

Vi har testet ut både Nordic Plus 6 og Classic Plus 4.

Vår vurdering av Nordic Plus 6:
Stuen:
- Mørkt
- Trangt
- Verdikaldelt (nabo vegg i vegg)
- Vår bolig hadde veggdyr der 3 av 4 ble bitt flere steder på kroppen. (bilder ble tatt)

Bad/Toalett:
- Dusjen var ikke ren og hadde spindelvev
- Badet luktet urin ved ankomst
- Badekaret var ikke skikkelig rengjort

Soverom:
- Ene soverommet hadde defekte plissegardinger(innsynsmulighet fra utsiden)

Vurdering av Classic Plus 4:
Stuen:
- Lys og åpen
- God plass
- Skjeggkre/Sølvkre observert og tatt bilde av

Soverom:
- Ok soverom

Bad/Toalett:
- Rent
- Skjeggkre/sølvkre (tok bilde/video av dette)

Vi klagde flere ganger, uten å få noen forståelse fra de på servicesenteret.

Vurdering av spiseplasser i Lalandia:
- Dyrt
- Typisk buffe(kald/lunket mat)
- Kaos
- Bowling/aktiviteter er dyre
- Mat er ok, ikke mer enn det

Vurdering av badeland:
- Til tider MYE folk
- Kjekt for barna
- Kaos i garderoben

Romtips: Classic Pluss hadde ikke veggdyr
Dato for oppholdet: mai 2019
1  Takk, TravelersfromNorway
Lalandia, Gæsteansvarlig på Lalandia Billund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2020

Hejsa
Hvor er vi kede af at læse om jeres oplevelser i forbindelse med jeres ophold, og håber at i tog kontakt til os i forbindelse med de udfordringer i mødte i feriehuset så vi havde mulighed for at udbedre hvor der var behov for det.

Vi vil dele jeres oplevelser i vores feriecenter med de respektive ledere for de forskellige afdelinger.

Vores gæsters tilbagemeldinger betyder meget for os, i vores konstante arbejde med at give vores gæster gode oplevelser når de besøger os. Derfor er vi glade for at du tog dig tid til at skrive om jeres oplevelser ved os.

Anmeldt 3. august 2019

Her var det mye spennende å gjøre. Alle aldersgrupper har noe for seg. Særlig spennende var bassenget der man kunne dykke ned og se fisker. Barneskliene er på ulikt nivå og dermed kan barna utfordre seg selg litt uten å gå helt bananas. Det var varme og kalde basseng, noe bedagelig og noe for de mer ekstreme. Det var gode og praktiske løsninger.
Minus for å være svært støyende. Jeg var sliten i stemmen etter oppholdet fordi man må rope for å høre hverandre. Det er også en dårlig løsning at det ikke er restriksjoner på å holde av stoler. Omtrent alle stoler var opptatt med hånklær og annen bagasje, men svært få satt i dem. Dette bør Lalandia finne en bedre løsning på eller rett og slett si at man ikke kan holde av stoler man ikke bruker. Det er mer enn nok stoler om vi deler på dem.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, HildeMMovafagh
Lalandia, Gæsteansvarlig på Lalandia Billund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2019

Kære Hilde

Tusind tak for dine bobler og ikke mindst dine ord. Vi er glade for at læse om alle jeres gode og sjove oplevelser i Aquadome, men tager også jeres forslag til forbedringer til, og vil dele dem med vores chef for Aquadome.

bedste hilsner

Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

To voksne og to barn. Fint anlegg før man går inn til badelandet, mange ting å se på og gjøre. Men, uansett hva man skulle, så var det kø overalt. Kø til badelandet orket vi ikke en gang stå i. Vakta i køa sa at det var 1, 5 til 2 timer venting i kø, og det var også mye kø i selve badeanlegget. Han anbefalte oss å komme tilbake en annen dag, noe vi ikke tenker å gjøre. Lufta i venteområdet var forferdelig, det var klamt og varmt. Lalandia bør finne på et bedre køsystem enn dette. Heldigvis har vi fornuftige barn som ikke orket stå så lenge i kø, så vi kjørte heller til et mindre badeanlegg 5 minutter unna. Å besøke Danmark generelt i Juli er ikke en god ide, det er nok bedre utenom turistsesongen. På et generelt grunnlag synes jeg Sverige er et bedre ferieland når man har med barn, og Sverige er også best hva angår turisme.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, AnnHavdalen

Hej Ann

tak for dine ord. vi er kede af at du måtte opleve kø flere steder. Ikke blot ved os i Lalandia men også generelt i Danmark.

Du har helt ret, når du skriver at Juli er den store turist og ferie måned i Danmark hvor mange nyder ferien i Danmark.

Vi er i øjeblikket ved at kigge på muligheder og løsninger, så oplevelsen i køen kan blive bedre, ikke mindst at temperaturen er behagelig, selv om solen plusser godt op.

Anmeldt 9. juli 2019

Her er det skoler og bassenger av alle typer. Man må nok regne med litt køer til enkelte ting Men ikke mer en man kan forvente ut fra tidpunktet man reiser dit på. Vi valgte også å bo på Lalandia det kan anbefales på det varmeste hvis målet er Legoland og Lalandia.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Ståle B
Lalandia, Gæsteansvarlig på Lalandia Billund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2019

Hej Ståle

Tak for din anmeldelse.
Vi er glade for at læse om jeres oplevelser og ikke mindst at I fandt tid til at tage en tur i LEGOLAND også, som ganske rigtigt ligger lige ved siden af Lalandia.