“Veldig god pizza og pasta”

Bellini Café & Ristorante Billund
Vurdert som nr. 1 av 60 Restauranter i Billund
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Voksne spiste veldig god pepperonipizza og parmapizza. Restauranten laget barneporsjon med spaghetti carbonara selv om denne ikke var på barnemenyen. All maten var veldig god. God service og hyggelig betjening.

Takk, 976christofferf

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 3 voksne og to barn, 6 år som spiste middag. Italiensk meny, med godt utvalg til barn og voksne. Hyggelige servitører og maten kom raskt på bordet. Veldig bra kvalitet på maten i forhold til pris. Et sted som virkelig kan anbefales.

Takk, 73Jon
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Dette stedet vil jeg anbefale for de som er glad i italiensk mat. Veldig god pizza og pastaretter. Servicen var veldig god og maten var rimelig. Lokalet var moderne,stort og luftig.

Dato for besøk: august 2018
Takk, javell
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Stoppet her for en pizza etter en dag i Legoland. Pizzaene var raskt ferdig og smakte ok, men ikke mer enn det.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, torbj_rnj507
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Vi snublet tilfeldigvis over Bellini på veg til overnattingsstedet. Maten og servicen var så god at alle var enige om å gå tilbake etter vi hadde vært i Legoland

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Toralf L

Reisende som så på Bellini Café & Ristorante Billund, så også på

Billund, South Jutland
Billund, South Jutland

Har du vært i Bellini Café & Ristorante Billund? Del dine erfaringer!