“Glemt bestilling”

Bellini Café & Ristorante Billund
Vurdert som nr. 1 av 59 Restauranter i Billund
Anmeldt 16. juli 2020

Totalt kaos. De glemte både drikke- og matbestilling. Masse folk på jobb, men ingen system på noen ting. Elendig.

2  Takk, mathildebI9611SP

Anmeldt 9. juli 2020

Familen på 8 bestillte bord i siste liten...ingen problem. Hyggelig og god service. Vi bestilte pizza, pasta, dessert og drikker. Gode mat til en hyggelig pris. Vi vil gjerne tilbake. Anbefales.

Takk, robertdavidb
Anmeldt 19. juni 2020

Vi var 3 som vanlig. ! t-bone, 1 pasta rett og en mørbrad bøf, de to første helt ok, men bøfen hadde de problemer med da den var overstekt og delt i to på tvers!!! aldri sett før. sendte den tilbake og neste kom og var rå!!! tilbake med den, og tredje gangen bra, men da var saucen blitt kald! Måtte vente lenge på ny!!! omsider kom den og så var det omsider tid å spise, ca 20 min etter de andre 2 fikk sin mat!!! ikke bra, men betjeningen fikk vite det og håper de lærer av det? Service var utmerket og til tross for det italiensk klingende navn er det kurdere som driver stedet.

Takk, mostefansen
Anmeldt 16. august 2019

Veldig lang tid før maten kom, forretten kom samtidig med hovedretten. Barnepizza var like store som voksen pizza.
Stort glasskår/hakk som var borte fra lasagneskålen. Ikke fersk lasagne.
Biff og spagetti carbonara var gode.
Dårlig hygiene på wc.

1  Takk, Knut S
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Super mat super service tross full restaurant. Og veldig bra pris:) kjempe fornøyd :) forrettene kom samtidig. Fikk beskjed om når de begynte med hovedretten og alle fikk mat samtidig:) 8 retter med drikke under 800 kr

Takk, johnsR4015AI

Reisende som så på Bellini Café & Ristorante Billund, så også på

Billund, South Jutland
Billund, South Jutland

Har du vært i Bellini Café & Ristorante Billund? Del dine erfaringer!