Veldig fint plass å starte ferie

2 voksne og 2 barn på 4 og 8 - oss hadde 2 fulle dager, men tenker at 1 til dag hadde vært fint... les mer

Anmeldt 3 dager siden
VolodymyrShar
Norge
2 dager!

Legoland var akkurat like fantastisk som ungene hadde drømt om. Vi kjørte opplevelsen fult ut... les mer

Anmeldt 2 uker siden
VidarTB
Svolvær, Norge
Les alle 5 629 anmeldelsene

Anmeldt 30. juni 2020

Selv med Covid-19-tiltak leverer Legoland, moro for hele familien fra ett-åringen til pappaen på over 40.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Museumsfamilien
Anmeldt 5. juni 2020 via mobile enheter

Utrolig kjekt- kan være lange køer og tidvis litt stressende mange folk- men likevel er det en veldig innholdsrik og koselig park! Godt utvalg. Kjekt for barn

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Inkaranda
Anmeldt 5. desember 2019

Lego kom i slutten av 1960, også mange av oss som er voksen idag har fått Lego byggesett i barndommen :)
En stor opplevelse igjen - for nesten 30 år siden år siden var vi innom her i Billund med våre egne barn, - denne gangen var det med barnebarna :) Gratulerer Lego med 50 års jubileet.
( vår siste besøk var for noen år siden)

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, Axel S
Anmeldt 10. oktober 2019 via mobile enheter

Vi tilbragte mange gode timer her og fikk gjort mye, men ikke alt. Vi skulle gjerne fått gjort mer, men parken har for mange gøy ting rett og slett.

Dato for opplevelse: oktober 2019
1  Takk, Shauri82
Anmeldt 4. oktober 2019

Familien valgte høstferie her, kombinert med Lalandia.
Da di minste elsker å være her kjøpe vi for andre gang årskort her.
Men for en familie som ønsker å komme tilbake følte vi at vi får valuta for pengene.
Det er MYE folk her om sommeren, vi velger å dra hit litt utenom høysesongen. Fordel med årskort, slipp kø, barn spiser gratis buffet etc, litt rabatt på kaffe, pølser, bilder osv.
F eks family buffet eller pizza & pasta buffet, 200 kr pr voksen, spis så mye du vil, inkl brus, kaffe og soft is. Da sparer du 300 kr (3 barn) når di voksne betaler. (Inntil 2 barn pr voksen) se prisen for vanlig inngang på hjemmesiden til legoland, skal du hit mere en to ganger kan det derfor lønne seg.
Det er også rabatt om du fornyer årskortet (kalt sesongkort i Danmark). Man kan også kjøpe to dagerskort, men skal du spise her så koster det....som di fleste parker i verden.
Det er gode plasser å spise om du velger å ha med kaffe på termos og smøre niste selv også.

Her er mange karuseller/ berg og dalbaner. Alle barn måles etter lengde, men her er mange aktiviteter for barn 5-6 år opp til 10-12 år..Gøy å kjøre safarijeep og tog!

Det er i grunnen en fornøyelsespark, selve lego utstillingen ved inngangen er fantastisk, med mange detaljer. Prøv det høye tårnet som viser hele parken, greit med overblikk!

Her er gratis kino, både 3d og 4d, kiosken ved siden av selger gotteri i løsvekt, dyrere enn i Norge, men 10 dkr pr hekto med sesongkort.
Still dere i kø ca 10 min før forestilling og få en uvanlig opplevelse.

Rett ved siden av, er Ninjago hinderløype for barn, der en skal unngå laserstråler.
Kjempegøy for våre barn.

Gøy også at di kunne lære å kjøre bil, og få «Lappen» med navn og bilde, man må bestille time for oppmøte, halvpris med sesongkort. Tar ca halvtime, men en topp opplevelse for di minst (7 års grense) Opprinnelig pris er dkr 99, opplæring og info er også på engelsk.
Vår favoritt er Polar explorer, en berg og dalbane helt innerst i parken, ved pingvinene.
Her er pizza & pasta buffe; pizza med pølse og chips, og mange andre rare varianter, i tillegg til vanlig som skinke og tacopizza.
Kun pizza med tynn bunn, salater, og kaffe, brus/is.

Litt dyrtom hele familien skal ha en pølse og drikke, (evt hele middagen i parken) så for oss, spiste vi buffet begge dager, halv pris pga sesongkortet.

Ps, også litt rabatt på lego og klær her, så bruk sesongkortet for det det er verdt.

Vi var i legoland tre dager, men kunne sikkert vært her et par dager til, barna sprang fra den ene karusellen til den andre, vi har tidligere vært her i høstferien, og overraskende lite folk her da, hele parken var pyntet til halloween, gøy det!

Alle aktivitetene var åpne, noen kiosker var stengt, men synes det var for kaldt å spise is ute uansett, det er bra med toaletter i parken, synes det var spesielt at man kan ta med hund inn i parken, da vi så en del hunder som tisset her og der, dette burde ikke vært lov...

Vår favoritt i år; brannstasjonen, aventure land og dragen/polar explorer/eagle berg og dalbaner.
Kjempepluss for gratis armbånd ved inngangen, ved butikkene, der man kan skrive tlf nr på båndet og sette på barna.
Overalt møtte vi hyggelige ansatte her.

Terningkast 6 i år, pga sesongkortet kommer vi nok tilbake i 2020.

Dato for opplevelse: oktober 2019
2  Takk, Supedad_from_Norway