Upplifun

Alveg ótruleg upplifun, við vorum 6 manns, 10-60 ára, og allir skemmtu sér mjööög vel. Gaman af... les mer

Anmeldt 12. august 2020
388dorisa
Legoland leverer som vanlig

Selv med Covid-19-tiltak leverer Legoland, moro for hele familien fra ett-åringen til pappaen på... les mer

Anmeldt 30. juni 2020
Museumsfamilien
Les alle 5 517 anmeldelsene

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Legoland leverer vanligvis flotte opplevelser, men denne gangen ble vi skuffet. Enormt med kø, og det var rett og slett altfor mange gjester i forhold til hva som burde være akseptabelt med tanke på koronasituasjonen.
Serveringsstedene hadde uendelige køer, og når du først fikk bestilt mat etter 45 minutter, tok det enda 45 minutter før maten var klar. Dette ble det heller ikke informert om på forhånd. Da hadde sikkert mange ombestemt seg. Gjestene stod tett i tett og ventet på mat, mens de fortsatte å ta imot bestillinger.
Ellers er det masse å se og gjøre, mange Antibac-stasjoner, men opplevelsen ble dessverre ikke som forventet på grunn av all køen.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, KennethO547
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Mandag denne uke, med endel regn var det ok. Da var parken kun åpen for forhåndsbestilte. Greit å få tatt ting uten å stå hundre år i kø. Nå, torsdag, har de åpnet opp parken, uten å tydeligvis bemanne opp tilstrekkelig virker det som. De slipper inn så mange de kan nå, inntjening er poenget nå! Borte er hensyn til smittevern. Folk står tett overalt. Hjelper ikke med påminnelser overalt om å holde avstand. Det er rett og slett for mange folk inne i parken! Minst 45-130 min venting overalt, selv i barneattraksjonene. Matstedene er overfylte av folk. Køer starter historisk langt bak. Dette er en normal overskyet dag med litt sur vind. Ingen sitteplasser om du gidder å vente et halvt århundre på maten! Ingen som rydder, ingen som passer på at smittevernsregler overholdes. Her er alle overlatt til seg selv og de er det fritt frem for de som liker å dure frem og dilte og snylte seg frem.
Heller ikke har ting blitt vasket siden ifjor, virker det som. Edderkoppnett i kriker og kroker og også på spisesteder! Toalettene er ikke veldig ille, antibacstasjoner overalt. Det er plusset. I påskudd av dette lille synlige tiltaket så er det likevel fullt av folk som tar lite hensyn i køer og ellers overalt. Får du ikke korona her så vet ikke jeg!

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, utespisern
Anmeldt 30. juni 2020

Selv med Covid-19-tiltak leverer Legoland, moro for hele familien fra ett-åringen til pappaen på over 40.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Museumsfamilien
Anmeldt 5. juni 2020 via mobile enheter

Utrolig kjekt- kan være lange køer og tidvis litt stressende mange folk- men likevel er det en veldig innholdsrik og koselig park! Godt utvalg. Kjekt for barn

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Inkaranda
Anmeldt 5. desember 2019

Lego kom i slutten av 1960, også mange av oss som er voksen idag har fått Lego byggesett i barndommen :)
En stor opplevelse igjen - for nesten 30 år siden år siden var vi innom her i Billund med våre egne barn, - denne gangen var det med barnebarna :) Gratulerer Lego med 50 års jubileet.
( vår siste besøk var for noen år siden)

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, Axel S