Legoland leverer som vanlig

Selv med Covid-19-tiltak leverer Legoland, moro for hele familien fra ett-åringen til pappaen på... les mer

Anmeldt 30. juni 2020
Museumsfamilien
Digger Legoland!

Utrolig kjekt- kan være lange køer og tidvis litt stressende mange folk- men likevel er det en... les mer

Anmeldt 4. juni 2020
Inkaranda
Stord, Norge
Les alle 5 535 anmeldelsene

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Første og siste gang her i det køland. Lange lange køer overalt og alt for mye gjester i forhold til corona situasjonen.
Kan ikke anbefales i sommerperioden. Mødte mange gjester fra både Norge og Tyskland som var utrolig skuffede.

Takk, 120clausj
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Dette er vår andre gang i Legoland. Sist var det enda mer mennesker i parken, men da hadde vi kjøpt «forbi køen»-kort. Legoland har mange kjekke aktiviteter for store og små. Lange køer, utrolig treg service i kiosker/cafeer og et alt for høyt prisnivå inne i parken trakk ned.

Takk, LinLaa78
Anmeldt 24. juli 2020

Vi synes det ble sluppet inn altfor mye folk, det ble derfor ikke helt det vi forventet i disse coronatider. I tillegg manglet det et større utvalg av såkalt jente-Lego. Hadde med ei lita på 3 år som hadde gledet seg til å se noen prinsesser. I Lego-shoppen var det derimot mye ting til jenter, så de kunne fint ha oppgradert parken med mer prinsesser. Lange køer på attraksjonene, gjorde at mye av tiden går med til å stå i kø.

1  Takk, Bentuso
Anmeldt 14. juli 2020

Utrolig skuffende opplevelse i Legoland. Hadde kjøpt billetter da det enda kun var åpnet for forhåndsbestilte med lovnad på nettsiden om strenge restriksjoner ift corona. Imidlertid ble parken fullt åpnet innen vi var der (uten at vi hadde fått noe varsel om det). Timelange køer overalt, både attraksjoner og matsteder. Folk tett i tett overalt. Kan ikke skjønne at dette er akseptabelt i dagens situasjon. Vi dro etter noen timer med veldig skuffede barn.

Takk, Sommerferiedanmark20
Anmeldt 13. juli 2020

Håpløst lange køer, og elendig logistikk mtp korona-situasjonen. Ingen konsekvent tanke rundt køsystemet. Flere av karusellene kjørte med 10-20 prosent kapasitet på vognene, mens folk sto tett i kø rett utenfor. Andre karuseller kjørte med 50-60 prosent kapasitet, mens man i køen måtte holde en meters avstand. Ingen konsekvent tanke. Burde være begrensninger på hvor mange man slipper inn i parken når kapasiteten på attraksjonene er så begrenset. Alt i alt dårlig valuta for pengene.

Takk, cec2f