Gøy

Kjempeflott park med mange attraksjoner. Barnebarna på 6 og 8 år fikk endelig tatt førerkort og var... les mer

Anmeldt 14. oktober 2023
Nina E
Flott park!

Fantastisk park. Utrolig fint laget. Det er noen år siden jeg selv tok «førerkort» i parken... les mer

Anmeldt 2. august 2023
Fjellrosa
Les alle 6 164 anmeldelsene

Anmeldt 14. juli 2022 via mobile enheter

Alt for mye folk.🙀Stod en time i kø for å ta Berg og dalbane. Det var kø over alt. Veldig frustrerende. Maten på den mexicanske restauranten var uten smak, helt forferdelig.

1  Takk, LeneH409
Anmeldt 13. juli 2022 via mobile enheter

Ekstremt mye mennesker og køståing. Greit nok med køer til attraksjoner, men er du sulten? Lykke til med å stå 45 min i kø for å få kjøpt et par pølser til barna. Kaffe? Ja, da er det ny kø på 30 min. Er du tørst på vann? Ja, finn deg en kø å stå i 30-60 min mens du forsøker å ikke svime av i solsteken i mellomtiden. Det er tre (?) vannstasjoner skjult rundt om. Naturligvis ikke merket av på kartet. Du kan jo lete etter dem mens du ser luftspeilinger.
Det slippes inn alt for mange mennesker og de har ikke kapasitet til å betjene alle på en effektiv måte.
Beste tipset: Ta med matpakke! Det vil du være veldig glad for!!!
Enormt skuffet. Pene byggverk klarer ikke helt å redde det. De har en lang vei for å nå Dyreparken i Kristiansand i opplegg og effektivitet.

1  Takk, Fjords_n_Fjells
Anmeldt 13. juli 2022 via mobile enheter

Utrolig lite igjen for pengene her. Finnes ingen matbit å få kjøpe uten 50 min kø. Det er tydeligvis altfor mange mennesker inne i parken, antallbegrensningen burde vært mye lavere.

1  Takk, evaholmf
Anmeldt 13. juli 2022 via mobile enheter

Legoland slipper inn ALT for mange mennesker på samme dag. Her handler det kun om å tjene mest mulig og ikke for barnas opplevelse. Umulig å få tak i mat utenom å måtte stå i kø i en time. Alle attraksjoner var overfylt og alt for lange køer. Å dra i Legoland er dag i kø.
Anbefaler ikke å dra i Legoland, kommer aldri til å dra tilbake. Elendig effektivitet på servicen. Alt tok tre ganger så lang tid enn hva det hadde trengt.

1  Takk, alicesJ3195FD
Anmeldt 8. juli 2022 via mobile enheter

Vis hensyn bånd for barn med skjulte handicap er blitt så dårlig nå i Legoland. Kun noen som får bånd. Vi prøvde å bestille på forhånd, men flere uker i forveien var de utsolgt. Hvordan kan man være utsolgt for å vise hensyn til barn med utviklingshemming? Vi fikk en dårlig dag i Legoland grunnet dette. Selv om vi hadde vis hensyn bånd fra Lalandia hjalp ikke dette. Ikke engang når sønnen fikk panikk for mennesker som sto i kø fikk han gå forbi køen. Men de som satt i rullestol fikk. Diskriminerende . Dårlig servive

1  Takk, camillaalette