Gøy

Kjempeflott park med mange attraksjoner. Barnebarna på 6 og 8 år fikk endelig tatt førerkort og var... les mer

Anmeldt 14. oktober 2023
Nina E
Flott park!

Fantastisk park. Utrolig fint laget. Det er noen år siden jeg selv tok «førerkort» i parken... les mer

Anmeldt 2. august 2023
Fjellrosa
Les alle 6 164 anmeldelsene

Kø-kø-kø.
2 dager i parken, på dag 2 tok vi lærdom av dag 1 og smurte matpakke og løp inn i parken for å stille seg i kø på den turen man absolutt skulle ta.
Men på dag 1 brukte jeg 40 min i kø for å bestille meg pomfri (dårlig utvalg for de med allergi) så gikk det enda 30 minutter til jeg fikk pomfrien.

Tiltross for mye kø så koste de små seg, men kommer nok ikke tilbake med det første i juli.

1  Takk, charlie_twii
Anmeldt 26. juli 2022 via mobile enheter

For mye mennesker i parken! Vi var der fredag, uke 29. Køene var enorme på alle matsteder, uansett om det var en liten pølsebod eller buffet/restaurant. Slik holdt det seg fra kl 11-15.30.
Var også lang ventetid på aktivitetene.
Legobyen er fin, men mye falmet og gammelt..
Tips: Smør med deg mat og mye tålmodighet.!

1  Takk, 463jannikes
Anmeldt 26. juli 2022 via mobile enheter

Fint sted. Rent og pent.. brukte hele dagen på kø.. kjøpe is tok 1time. Rakk 4 små attraksjoner hele dagen.. stedet er veldig fint.. grådigheten til eierene gjør dette til en dårlig opplevelse. Besøkt mandag 11juli22

1  Takk, Christoffer H
Anmeldt 24. juli 2022 via mobile enheter

Elendig opplegg. Artig med legobyen - det er noe litt spesielt, men ser ut til å være det samme som på 1980-tallet og unnagjort på en halvtime.
Av mer "vanlige" fornøyelsesparkattraksjoner er det ganske lite spesielt og ALTFOR mye kø. Ikke uvanlig å måtte stå en time eller to i kø for noe ganske alminnelig. Da vi var der var det veldig mye folk og flere av attraksjonene var stengt deler av dagen.

I tillegg er det provoserende dårlig logistikkplanlegging i alt fra tilgang til toaletter til klønete organisering av serveringsstedene. Vanskelig å si om dette skyldes forakt for de besøkende eller om det er ren inkompetanse - opplevelsen er uansett ikke bra.

1  Takk, Dagfinn T
Anmeldt 21. juli 2022 via mobile enheter

Veldig rent, hyggelige og hjelpsomme betjeninger. Ekstra tommel opp for vis hensyn armbånd.bare positivt

1  Takk, gunnelink2022