Gøy

Kjempeflott park med mange attraksjoner. Barnebarna på 6 og 8 år fikk endelig tatt førerkort og var... les mer

Anmeldt 14. oktober 2023
Nina E
Flott park!

Fantastisk park. Utrolig fint laget. Det er noen år siden jeg selv tok «førerkort» i parken... les mer

Anmeldt 2. august 2023
Fjellrosa
Les alle 6 184 anmeldelsene

Anmeldt 27. juli 2022 via mobile enheter

Alt for mye folk, forvent å bruke hele dagen på å stå i kø, og betale dyrt for det, til og med for toalettbesøk og mat.

Det er alt for få toaletter, og alt for få sitteplasser rundt i parken. Mattilbudet er snevert, og renholdet er så som så… bordet vi satt på var så klissete at serviettene revnet og gang igjen i bordet da vi skulle bruke de.

Ønsker du å kjøpe deg en kaffe? Da kan du vente lenge(minst 30 minutter), og sur er den også.

Hit drar vi ikke igjen.

2  Takk, Mathias S
Anmeldt 27. juli 2022 via mobile enheter

Evig kø på alt. Selv å gå rundt i parken er en eneste lang kø. Kan plusse på 20-30 minutter på skiltene som viser hvor lang køen er. Selv å kjøpe en pølse tar femten minutter.

Det er rett og slett altfor mange mennesker i parken til at dette blir hyggelig.

Virkelig ikke verdt pengene!

Takk, 154bj_rnars
Anmeldt 27. juli 2022 via mobile enheter

Dyrt, lange køer, slappe berg og dalbaner og enormt mange folk. Ikke dra hit! Du får mer for pengene på badelandet. Danmark har mye annet å tilby som er mye bedre enn dette.

1  Takk, LeMartinOtto
Anmeldt 27. juli 2022 via mobile enheter

Dette er den verste fornøyelsesparken jeg har satt mine bein i. Har aldri sett så lange køer for å bare kjøpe en ussel liten pølse. Det tok bortimot 1 time. I tillegg tok det minst 45 minutter å vente på mange av karusellene. Absolutt ikke valuta for pengene. Anbefaler det ikke til noen.

1  Takk, Veronika H
Anmeldt 26. juli 2022 via mobile enheter

Kø-kø-kø.
2 dager i parken, på dag 2 tok vi lærdom av dag 1 og smurte matpakke og løp inn i parken for å stille seg i kø på den turen man absolutt skulle ta.
Men på dag 1 brukte jeg 40 min i kø for å bestille meg pomfri (dårlig utvalg for de med allergi) så gikk det enda 30 minutter til jeg fikk pomfrien.

Tiltross for mye kø så koste de små seg, men kommer nok ikke tilbake med det første i juli.

1  Takk, charlie_twii