Flott park!

Fantastisk park. Utrolig fint laget. Det er noen år siden jeg selv tok «førerkort» i parken... les mer

Anmeldt 2. august 2023
Fjellrosa
Fin opplevelse for stre og små

Vi var forberedt på mye kø og ble positivt overrasket - det var stort sett lite kø på de... les mer

Anmeldt 26. juli 2023
baibao132
Stavanger, Norge
Les alle 6 125 anmeldelsene

1924 av 6 125 anmeldelser
Anmeldt 27. juli 2022 via mobile enheter

Lang lange køer på alle attraksjoner for de over 100 cm. I tillegg så mye folk i parken at det føltes som å gå i kø overalt. Vanskelig å få kjøpt noe annet enn pølser og søtsaker uten å stå i kø for å sette seg på en restaurant. Vi hadde heldigvis med matpakker, og det eneste det ikke var kø for i parken var bord å sitte ved. Det var tidsindikator for køene, men ventetiden var i realiteten lengre enn det som stod. Med så mye kø og folk ble det en dårlig opplevelse for hele familien og ikke verdt billettprisen. Det var tilogmed lange køer for å få gått på toalettet! Legoland burde se til Hunderfossen som har videreført antallsbegrensning etter covid for å gi besøkende en god opplevelse!

2  Takk, Wicdag
Anmeldt 27. juli 2022 via mobile enheter

Alt for mye folk, forvent å bruke hele dagen på å stå i kø, og betale dyrt for det, til og med for toalettbesøk og mat.

Det er alt for få toaletter, og alt for få sitteplasser rundt i parken. Mattilbudet er snevert, og renholdet er så som så… bordet vi satt på var så klissete at serviettene revnet og gang igjen i bordet da vi skulle bruke de.

Ønsker du å kjøpe deg en kaffe? Da kan du vente lenge(minst 30 minutter), og sur er den også.

Hit drar vi ikke igjen.

2  Takk, Mathias S
Anmeldt 27. juli 2022 via mobile enheter

Evig kø på alt. Selv å gå rundt i parken er en eneste lang kø. Kan plusse på 20-30 minutter på skiltene som viser hvor lang køen er. Selv å kjøpe en pølse tar femten minutter.

Det er rett og slett altfor mange mennesker i parken til at dette blir hyggelig.

Virkelig ikke verdt pengene!

Takk, 154bj_rnars
Anmeldt 27. juli 2022 via mobile enheter

Dyrt, lange køer, slappe berg og dalbaner og enormt mange folk. Ikke dra hit! Du får mer for pengene på badelandet. Danmark har mye annet å tilby som er mye bedre enn dette.

1  Takk, LeMartinOtto
Anmeldt 27. juli 2022 via mobile enheter

Dette er den verste fornøyelsesparken jeg har satt mine bein i. Har aldri sett så lange køer for å bare kjøpe en ussel liten pølse. Det tok bortimot 1 time. I tillegg tok det minst 45 minutter å vente på mange av karusellene. Absolutt ikke valuta for pengene. Anbefaler det ikke til noen.

1  Takk, Veronika H