eDreams
FindHotel
Expedia.comUSD 227
Trip.comUSD 516
Anmeldt 20. juli 2020

Vi hadde gledet oss lenge til denne turen, og spart for å ha muligheten til å bo på hotell i Legoland! Det var helt fantastisk å komme fram, ungene og voksne var i ekstase. Endelig skulle en drøm gå i oppfyllelse for både liten og stor.
Vi kom til hotellrommet, la fra oss all bagasje og gikk rett i parken! Hadde bestilt tidlig innsjekk slik at vi fikk en lang dag i parken. Når vi kommer på rommet sent på kvelden er vi alle slitne og klar for å sove, underveis begynner vi å oppdage ting som gjør at vi aldri bor der igjen. Spesielt etter hvordan de håndterte vår klage! Les under hvilke oppdagelser vi gjorde !!!

OBS!!!

1. Det er MUGG i vannkoker.
2. Det er utrolig støvete og skittent
3. Det er en grusom lukt på hotellrommet,
4. Vi finner søppel fra tidligere gjester
5. Vi finner andres skitne klær under møbler på rommet.
6. Rommet er slitt og bærer tydelig preg av at det er fryktelig lenge siden det er renovert, uten om at de har puttet lego tema pynt inn.
7. Det er ikke nok håndklær til antall gjester og dette kommer de aldri med.

Takk, christinahF4386HU
Anmeldt 9. juli 2020

Servicen er upåklagelig! Imøtekommende både i forhold til allergier og andre henvendelser. Blide og hyggelige ansatte. Følte virkelig at de ønsket å gi oss det best mulige oppholdet. Rommet var rent og pent, og virkelig tilrettelagt for barn ved at både skrivebord, vask på badet og en egen "dusj i dusjen" var i barnas høyde. I stedet for en sjokolade på puta til de voksne, lå det en liten pakke Lego til hvert av barna. Helt kanon! Utrolig gode tiltak i forhold til Korona-situasjonen også. Det eneste jeg har å sette fingeren på var at vasken på badet i barnehøyde ikke hadde vann..
Jeg er "høy" på opplevelsen av Hotell Legoland, og anbefaler det virkelig videre!

Takk, 396eirins
Anmeldt 30. juni 2020

Flott hotell på alle måter. God mat (også med Covid-19-serveringen), serviceinnstilte ansatte, flott rom. Vi hadde park-view-rom, og med sol og 27 grader ute, så ble det varmt der på kvelden når sola stod på. Hjalp med gardiner trukket for og vinduene oppe, var også to vifter på rommet som vi kunne bruke.

Romtips: Vær obs på at Park-view-rommene får solen inn hele kvelden, kan bli vanskelig å få det avkjølt til leggetid på varme dager.
Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Museumsfamilien
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Flott hotell og bra med egen inngang til Legoland fra hotellet. Vi fikk rommet allerede fra morgenen da vi ankom. Frokosten derimot ble 20 min i kø. De virka ikke forberedt på pågangen, selv om alle gjestene måtte velge tidspunkt for frokost ved innsjekk.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 289lines
Anmeldt 5. oktober 2019 via mobile enheter

Gir vurdering 1. Ene og alene på grunn av katastrofalt elendig kunde service i restauranten.

Kraftig underbemannet og sure var de, fikk ikke drikke uten å be om det gjenntatte ganger!

De lot 2 barne familiet vente i timesvis på å slippe inn på en forhåndsbetalt buffet. Angivelig fordi de hadde konferanse gjester og disse var mye høyere prioritert en barnefamilier.
Så sultne barn og foreldre anbefaler å spise andre steder!
Elendig service i restaurant ødelegger en ellers fin opplevelse!
Restaurant anbefales ikke, svørt høye priser og elendig service!
Bra at resten av oppholdet levde opp til forventningene. Resten av hotell personallet var vennlige og av høy klasse!

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, terjejohannesh