FindHotel
Gratis avbestilling frem til 14.08.21
Booking.comUSD 191
CheapTicketsUSD 172
Anmeldt 30. juli 2019

Dette er ikke et 4 stjernes Hotel!
Ingen aircon på rommet- heller ikke ventilasjon.
Lite mulighet for lufting via vinduet.
Ikke mulig å oppbevare barnemat på kjøl.
Minner mer på et motel fra USA
Restaurant/ frokostsal er et møte rom- konferansesal.
Teppegulv!

Men gode senger
Hyggelig betjening

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Aziber
Annette S, Receptionschef på Hotel Svanen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2019

Vi håber trods alt dette i havde nogle dejlige dage i Billund. Det er meget få hoteller i Danmark der har air concition. Det er kun værelser med mini bar, superior og junior suite, der er køl på. Da det er et hotel værelse og ikke en hotel lejlighed, er det desværre ikke beregnet til man har sin egen mad med.

Anmeldt 15. juli 2019

Fornøyd med god standar på junior suite. Og godt renhold, frokosten var bra, men kanskje litt lite utvalg kl 9. Det er litt tidlig å gå tom for egg f. Eks.

Trivdes masse på svanen, og ville bodd der igjen.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Marii H
Annette S, Receptionschef på Hotel Svanen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2019

Hej
Tusind tak for anmeldelsen. I har helt ret i , det er for tidligt buffeten er tom og det må ikke ske. Vi tager straks fat i vores morgen personale.
Vi håber en anden gang at kunne byde Jer velkommen.

Anmeldt 30. juni 2019 via mobile enheter

Helt ok Hotel/Motel som ligger veldig sentralt i forhold til legoland og lalandia. Gå avstand til det meste. Harde senger, helt grei frokost. Gode parkeringsmuligheter. Rent og pent på rommene. Savnet mulighet for å sitte utenfor rommet på kveldene.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, 622kentj
Annette S, Receptionschef på Hotel Svanen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2019

Hej
Vi håber da i så vi har en stor lounge teresse med mange sofaer, stole, parasoller mm.
Og så håber vi selvfølgelig i ellers havde et dejligt ophold hos os.

Anmeldt 24. april 2019

Med gangavstand til både Legoland, Billund sentrum og Lalandia falt valget vårt på Hotel Svanen, og det angret vi ikke på. Dette var god verdi for pengene.
Hotellets medarbeidere var veldig hyggelige mot oss og fikk oss til føle oss velkomne fra første sekund.
Vi bodde i en familiesuite som var meget pent innredet og med jacuzzi på badet.
Det beste med oppholdet var kanskje frokostbuffeten i restauranten, som virkelig setter en høy standard.
Vi hadde en minnerik påskeferie i Billund med barna og kommer gjerne tilbake! Takk for oss.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, hpflaaten
Annette S, Receptionschef på Hotel Svanen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. april 2019

Vi er så glade for vi havde en fantastisk påske ferie og alt spillede. Det skulle glæde os at byde Jer velkommen en anden gang.

Anmeldt 17. oktober 2018

Jeg ble mottatt av en svært hyggelig og glad frøken i resepsjonen, mitt fly hadde nettopp blitt kanselert, så jeg var ikke i mitt beste humør. Hun gjorde virkelig dagen min bedre.
Hun hjalp meg med min bagasje til rommet, med et stort smil.
Maten er absolutt nydelig, jeg spiste en nydelig tenderloin med tilbehør, og det hele var perfekt. Frokosten er en buffet, og man kan spise så meget man bare vil, og den varer fra kl 5 om morgenen til kl. 10:00 og det er perfekt tidspunkt.
Det var et stort utvalg til frokost. Brød, frokostblanding, varm leverpostei, forskjellig pålegg, eggerøre, bacon. Jeg blir sulten av å tenke på det!
Jeg kommer garantert tilbake neste gang jeg er i Billund.

Romtips: Rolig og stille, handikapvennlig.
Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste alene