“Deilige stjerneskud!”
Anmeldelse av REFBORG Spiseri / Eatery

REFBORG Spiseri / Eatery
Vurdert som nr. 4 av 60 Restauranter i Billund
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Deilig stjerneskud og vegetar med den beste og sprøeste fries vi noensinde har smakt. Svært hyggelig betjening - kommer gjerne tilbake!

Takk, Climber23273752305

Anmeldt 6. august 2020

Fant denne restauranten via Tripadvisor.com Det var en kjempefin opplevelse. Koselig restaurant og super service!!

Dato for besøk: august 2020
Takk, 808haom
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et deilig sted å spise og drikke i Billund. Mange andre steder her er typisk barnetilpasset med pizza og pommes frites. Her er det barnemeny, ja, men også deilig mat of drikke for voksne som ønsker litt standard. Bra viner og mye forskjellig øl. At menyen ikke er alt for omfattende er et kvalitetstegn. God og rask service, helt utrolig at stedet ikke er stappfullt. Et pluss er at det en liten butikk med delikatesser her og. Skulle ønske vi bodde her.

Takk, 471annettew
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Etter å ha prøvd flere gjennomsnittlige spisesteder i Billund, var det utrolig forfriskende å komme til Refborg og smake på kvalitetsmat. Meget stilfulle lokaler. Egen barnemeny.

1  Takk, AceF1969
Anmeldt 3. august 2019

Billund er sentrert rundt legoland, og dermed blir også det byen har å by på av mat og drikke tilpasset barnefamilier på fart mellom legoklosser og køer til aktivitetene og preges av mye fastfood. Refborg spiseri er helt annerledes. Her er det kvalitet i både mat, service og presentasjon, og du får en følelse av å være innom voksenland igjen (selv om også barna var svært fornøyd). Anbefales på det varmeste!
Vi kunne trukket litt for at det tok tid. Det tok tid å bestille, få betalt, og hver gang vi trengte en kelner. Det skyldtes kun mange gjester. Servicen var upåklagelig når de først kom.
Vi anbefaler også den lille butikken med kvalitetsmatvarer, særlig fra danske produsenter. Her er det mye fint å kjøpe med hjem.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, HildeMMovafagh

Reisende som så på REFBORG Spiseri / Eatery, så også på

Billund, South Jutland
Billund, South Jutland

Har du vært i REFBORG Spiseri / Eatery? Del dine erfaringer!