Trip.com
Gratis avbestilling frem til 07.08.21
Travelocity
eDreamsUSD 192
Anmeldt 4. oktober 2019

Romslige og rene familierom. Usedvanlig hyggelig personale i resepsjonen og i restauranten.
De rotet litt i restauranten, glemte noe av drikken vi bestilte og serverte desserten før vi hadde fått hovedretten . Nydelig mat.
Fine fasiliteter for barn og kort avstand til Legoland

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Model52
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

God service. Rene og pene rom. Velholdte fellesområder og hyggelig restaurant (både frokost og middag).
Kort gangavstand til Lalandia, Legoland og LegoHouse.
Fornuftig pris (veldig rimelig forhold mellom pris, kvalitet og beliggenhet).
Et hotell med særpreg som ikke er knyttet til omkringliggende attraksjoner.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 654chh
Anmeldt 10. mai 2019 via mobile enheter

Hei ,kjøpte Legoland pakke inkludert rom ,frokost ,middag og 2 dager i parken ,super beliggenhet ,hyggelig personale ,god atmosfære ,fremdragende kjøkken med stil ,vi fikk til og med oppgradert rom uten ekstra kostnad ,alt bra og vi vil anbefale Hotell Propellen til venner og kjente ,mvh Jan Erik fra Norge

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Jan Y
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Dette er mitt andre opphold fordelt på noen år. Perfekt beliggenhet til Legoland, hyggelig personale, fine rom og god mat. Parkering. I utgangspunktet ville jeg gitt en 4 men for oppgradering til et stort fint rom med stort bad og terrasse ble det full pott. Kommer uansett gjerne igjen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Anne_Lene_Skotterud
Anmeldt 28. juni 2018 via mobile enheter

Dette kan anbefales. Greie rom, god service, bra med barneaktiviteter og helt fantastisk mat!!! Nærheten til Legoland er gangavstand og hotellet ligger rett ved Lalandia Bade- og aktivitetspark. Book og nyt!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Tom Idar H